Suzuki vrača nesojeno uspešnico nazaj v ponudbo! Tu so prve podrobnosti

Retro oblikovana zunanja podoba bo ostala nepremenjena, očitno pa bo zato sledilo precej sprememb na drugih področjih. Žal pa se zdi, da v EU ne bo prišel.

Suzuki vrača nesojeno uspešnico nazaj v ponudbo! Tu so prve podrobnosti (foto: Uroš Modlic) Uroš Modlic
8. 7. 2022

Suzuki je pred leti na trg poslal svojo zadnjo generacijo modela Jimny, ki je na trgu vztrajal skoraj 20 let. Mali terenski avtomobil je ob tem navdušil s svojo retro oblikovano zunanjostjo, preprosto zasnovano kabino in odličnimi terenskimi sposobnostmi. Žal pa mu stroge okoljske normative niso dovolile obstanka na trgu in Jimny se je moral posloviti, še preden je dodobra prišel na trg. Nekaj časa je bi sicer na voljo le v dvosedežni, 'dostavniški' izvedbi, a rešitev je bila le začasna.

Preberite še: Kratki test: Suzuki S-Cross AllGrip Hybrid (2022)

Očitno pa pri Suzukiju nad zadnjo generacijo Jimnyja kljub 'spodrsljaju' niso obupali. Od začasnega slovesa z evropskih trgov so ga namreč pridno razvijali in temeljito spreminjali, sedaj pa je na evropskih cestah že mogoče opaziti prve testne prototipe. In čeprav se zdi, da so se pri Suzukiju odločili obdržati obstoječe linije, pa je bil Jimny več kot očitno deležen številnih sprememb.

V vsakem primeru bo močnejši

Medtem, ko je bil Jimny četrte generacije – tako kot vsi njegovi predhodniki – zasnovan kot terensko vozilo s tremi vrati, pa s prenovo dobiva še dodaten par v drugi vrsti. Hkrati se je s tem izdatno povečala tudi njegova dolžina. Medtem ko osnovna različica v dolžino meri 3.470 milimetrov, bo nova z dodatnim parom vrat v dolžino merila kar 3.840 milimetrov, največji del prirastka gre na račun medosne razdalje, ki je pri petvratni izvedbi daljša za 300 milimetrov in znaša 2.540 milimetrov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by HT Auto (@hindustantimesauto)

Druga, še pomembnejša novost, ki mu bo pravzaprav omogočila povratek na evropske trge pa je nov pogonski sklop. Pri Suzukiju mu bodo tako namenili dve že znani opciji, za kateri smo pričakovali, da jih bodo Japonci ponudili že ob predstavitvi oziroma ob nastopu težav s prekomernimi izpusti CO2. Podobno kot Vitara naj bi bil tako na voljo z 1,4-litrskim turbo bencinskim motorjem z močjo 127 'konjev' (95 kilovatov), ki deluje po principu blagega hibrida in pa 1,5-litrski polni hibrid z močjo 113 'konjev' ali 83 'kilovatov'. V tem primeru gre za enak motor, kot ga je imel v osnovi in po zaslugi katerega je ponujal 100 'konjev' ali 74 kilovatov moči.