Ponudbo dopolnjuje tudi izvedba z dvignjeno karoserijo Alltrack.
Karoserijska ponudba Volkswagen Golfa je od danes naprej popolna. Po tem, ko tudi na naših cestah (uradno) že od marca naprej spremljamo klasično, petvratno izvedbo novega Golfa in po tem, ko je pred kratkim nemška znamka predstavila še izvedbe GTI, GTE in GTD (več o prvem si lahko od 10. septembra dalje preberete v novi številki revije Avto magazin), je Golf dobil še izvedbo Variant. Ta Golfovo ponudbo bogati že vse od leta 1993, doslej pa je pripomogla k dodatnim trem milijonom prodanih primerkov.
Pri različici Variant se večinoma vse vrti okrog milimetrov in litrov in teh je v novi izvedbi v primerjavi s sedmo generacijo (Golfa) precej več. Ob 4.633 milimetrih dolžine in 2.686 milimetrih medosne razdalje ponuja Golf Variant med obema osema kar 66 milimetrov več dodatnega prostora. Volkswagnovi inženirji so namreč trudili, da bi predvsem na zadnji klopi potnikom omogočili bolj udobno sedenje, zaradi česar je prtljažnik večji za vsega šest dodatnih litrov in tako ponuja kar 611 litrov prostora ob postavljeni drugi sedežni vrsti – ko le-to položimo volumen naraste na 1.642 litre (22 več kot prej).
Sicer pa je nova generacija Golfa Variant v primerjavi s predhodnikom oblikovana precej bolj dinamično. Medtem, ko je imela sedma generacija Golfa Variant relativno strm zaključek, so novi generaciji namenili veliko bolj položno postavljeno zadnje steklo. S tem so avtomobil tudi nekoliko približali sestrski Škodi Octavii, s katero si Golf deli platformo MQB. Sam prtljažnik – odpreti ga bo mogoče tudi elektronsko z zamahom noge pod zadnjim odbijačem – bo v primerjavi s tistim v petvratni izvedbi precej bolj praktičen, saj bo ponujal tudi več kavljev za pritrditev prtljage in pa 230-voltno vtičnico.
Do dve toni vlečne moči
Hkrati z Golfom Variant pa so pri Volkswagnu predstavili tudi izvedbo Golf Alltrack. Ta se, kot narekuje ime in pa dosedanje izkušnje, spogleduje s športnimi terenci, saj bo opremljen s plastičnimi in kovinskimi zaščitami karoserije, ponujal pa bo tudi višjo oddaljenost od tal, štirikolesni pogon 4Motion in pa nekoliko spremenjeno kabino. Ta izvedba bo najverjetneje še posebej priljubljena pri ljubiteljih kampiranja in navtike, saj bo lahko vlekla prikolico s skupno maso kar 2.000 kilogramov!
Nova Golf Variant in pa Golf Alltrack bo Volkswagen (razumljivo) najprej ponudil nemškim kupcem, ti pa bodo svoje jeklene konjičke lahko v predprodaji naročili že z 10. septembrom, nato pa bo postopoma na voljo tudi v ostalih evropskih državah. V Slovenijo naj bi tako prišel novembra, ko bodo znane tudi cene.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del