Svetovna premiera: Renault Megane eVision - sedaj gre pa zares

Po ZOE-ju in Twizzy-ju se Renault podaja v razred pravih električnih družinskih avtomobilov - ki so tudi vsakodnevno uporabni.

Svetovna premiera: Renault Megane  eVision - sedaj gre pa zares (foto: Renault) Renault
15. 10. 2020

Francoski avtomobilski proizvajalec je v teh dneh organiziral prav poseben dogodek, s katerim odpirajo novo poglavje na področju e-mobilnosti. Nenazadnje nameravajo v prihodnjih dveh letih z električnimi ali pa vsaj elektrificiranimi pogonskimi sklopi opremiti prav vse svoje avtomobile, pri čemer po zaslugi ZOE-ja že sedaj veljajo za proizvajalca z najbolje prodajanim električnim avtomobilom v Evropi, modelom ZOE. A to je le začetek. Prihaja namreč njihov glavni adut v segmentu električnih vozil, Megane eVision (drugi E je obarvan v zlato barvo, s čimer pri Renaultu še dodatno poudarjajo uporabo tehnologije E-tech.)

Znano ime, s katerim se je Renault pred četrt stoletja rešil iz finančnih težav, bo že konec prihodnjega leta doživel svojo peto generacijo in hkrati prvo, ki bo ponujala pogon izključno na elektriko. S tem bodo pri Renaultu, kot pravijo sami, na novo definirali segment C. Danes predstavljen avtomobil je sicer zaenkrat še v konceptni fazi, zaradi česar so mu v imenu namenili dodatek eVision, a je pričakovati, da se od serijske različice ne bo kaj dosti razlikoval.

Novosti, ki jih avtomobil prinaša vsekakor ne manjka. Začenja se že pri sami platformi, saj prinaša povsem novo, poimenovano CMF-EV, ki bo namenjena izključno električnim avtomobilom. Ta bo v Meganeovem primeru nosila izredno tanek baterijski sklop s kapaciteto 60 kilovatnih ur, ki naj bi zadoščala za približno 440 kilometrov električne avtonomije. Prednost nizke baterije je tudi v tem, da bo dno avtomobila še vedno relativno nizko, Megane pa ne bo prestopil v razred križancev.

Baterijski sklop bo omogočal hitro polnjenje z močjo 130 kilovatov.

Omenjeni baterijski sklop bo imel sicer nalogo napajanja zgolj enega elektromotorja. Ta se bo nahajal v sprednjem delu, njegova moč pa bo znašala 160 kilovatov. Uporaba enega elektromotorja bo sicer pripomogla tudi k boljšemu izkoristku prostora. Megane Vision namreč v dolžino meri le 421 centimetrov (vsaj 15 centimetrov manj, kot običajni predstavniki segmenta C), a bo po zaslugi 2,77 metra medosne razdalje ponujal v kabini toliko prostora, kot bencinska konkurenca. Vseeno pa bo po zaslugi od 18- do 20-palčnih koles združeval elemente kupeja, kombilimuzine in pa križancev.

Megane eVision poleg nadpovprečno velikih platišč (20-palčna smo sicer že 'spoznali pri nekdanjem Scenicu)  prinaša tudi kopico drugih novih oblikovalskih elementov, med katerimi pa zagotovo najbolj izstopajo žarometi. Namenili so mu namreč povsem nove 3D LED žaromete, za katere pri Renaultu pravijo, da bodo prepoznavni tudi z razdalje 100 in več metrov.

 

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri