Ta dva avtomobila so pri Cadillacu namenili Kitajski, kaj pa Evropa?

Ameriška luksuzna znamka Cadillac praznuje 20 let vstopa na kitajski trg z dvema novima modeloma, oba poganjajo klasični motorji z notranjim zgorevanjem.

Na vrhu ponudbe je druga generacija luksuzne limuzine CT6, ki jo poganja 2,0-litrski štirivaljni turbomotor s 174 kW/237 KM, in svojo moč prenaša na zadnji kolesi prek desetstopenjskega samodejnega menjalnika. Največja hitrost je 230 km/h.

Na Kitajsko gre tudi športni križanec z imenom GT4, ki je na voljo z dvema štirivaljnima motorjema. Različica s pogonom na sprednja kolesa z 1,5-litrsko prostornino razvije 155 kW/211 KM in požene avtomobil do hitrosti 205 km/h, vrhunski model s štirikolesnim pogonom prav tako ustvari 237 KM iz 2,0-litrske prostornine in doseže največja hitrost 210 km/h. Moč se prenaša prek devetstopenjske avtomatike.

Odločitev za motor z notranjim zgorevanjem je povsem logična, saj je električni pogon bolj tehnologija za nižji in srednji segment na največjem svetovnem avtomobilskem trgu. Premožni in hkrati nenavadno mladi kupci v luksuznem razredu pa pogosto pričakujejo udobje in prestiž zmogljivega motorja z notranjim zgorevanjem.

Morda bosta modela naprodaj tudi na drugih trgih, kajti navzven komunicirana strategija radikalne elektrifikacije je po mnenju poznavalcev na trhlih nogah.

Preberite še: Trenutek neprevidnosti na avtocesti ga je izstrelil v nebo! (VIDEO)