Ta električni dostavnik bo uporaben tudi na daljše razdalje

Predserijski Mercedes-Benz eSprinter je opravil 475-kilometrsko testno vožnjo od Stuttgarta do Münchna in nazaj brez vmesnega polnjenja.

Električnemu dostavniku so za preizkus določili pot od Mercedes-Benzovega muzeja v Stuttgartu do letališča v Münchnu in nazaj. Prevozil je 475 kilometrov s porabo energije 21,9 kWh na 100 kilometrov.

Novi Mercedes-Benz eSprinter bo na trg prišel s tremi različnimi velikostmi baterij. Za testno vožnjo so izbrali predserijsko vozilo s podaljšano in povišano karoserijo ter z najbolj zmogljivo baterijo.  Da bi ustvarili realne razmere za ekspresno dostavo med Stuttgartom in Münchnom, preizkusa niso opravili na zaprti testni stezi, ampak v realnem mestnem prometu in tudi na zveznih cestah in avtocestah.

Inšpektor iz TÜV Süd je med celotno testno vožnjo sedel na sovoznikovem sedežu poleg testnega voznika. Pri nevtralni testni organizaciji TÜV Süd so potrdili, da je bila poraba 21,9 kWh na 100 kilometrov, celotno relacijo pa je električni dostavnik premagal brez vmesnega polnjenja baterije.

Pot je bila dolga  475 kilometrov, najnižji del je bil na 210 metrih, najvišji pa na 785 metrih nadmorske višine. Ob prihodu je merilnik pokazala preostali doseg še približno 20 kilometrov. Novega eSprinterja bodo od druge polovice leta zaporedoma izdelovali v Charlestonu (Južna Karolina, ZDA), Düsseldorfu in Ludwigsfeldu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja