Avtomobil bo znamka od začetka januarja v tretji generaciji ponujala zgolj na domačem, japonskem trgu.
Toyotina modelna ponudba v Evropi ena bolj pestrih, saj zajema avtomobile v vseh segmentih, od mestnih malčkov in križancev, do velikih terencev in poltovornjakov. Ob tem pa v nobenem primeru ne gre za avtomobile, ki bi ponujali veliko prostora, a osnovno opremo in za manj denarja, kakor to recimo počnejo pri Dacii. A to velja le za evropske trge. Rešitev za manj zahtevne kupce na domačem trgu namreč ponujajo že vse od leta 2002, imenuje pa se Probox.
Skoraj 20 let po prvi in šest let po drugi pa Probox sedaj dobiva svoje nadaljevanje, s katerim še naprej ciljajo na trge lahkih dostavnikov in enoprostorcev. A filozofija ostaja enaka, kar je jasno že na prvi pogled. Temne plastike na odbijačih, klasični halogenski žarometi, jeklena platišča, črne kljuke vrat in brisalci stekel s kovinskimi nosilci metlic namreč dajejo že na prvi pogled vtis, da gre za avtomobil, pri katerem so nizki stroški ključnega pomena.
Podobna zgodba se nadaljuje tudi v kabini, odeti v monotono črno in trdo plastiko. Ta v osnovi ne ponuja niti klimatske naprave in radijskega sprejemnika, res pa je, da je oboje mogoče dokupiti, pri čemer je klimatska naprava lahko tudi samodejna. Analogna instrumentna plošča ponuja le merilnik hitrosti ne pa tudi merilnika motornih vrtljajev. Zanimiv je sicer v armaturno ploščo vgrajen nosilec mobilnega telefona. Zadnja klop ponuja najbolj osnovno udobje, vključno z ročnim pomikom stekel in naslone sedežev brez naslonjal za glavo.
Cenejša od večine vozil na slovenskem trgu
Motorna ponudba zajema tri pogonske sklope in sicer 1,3-litrski bencinski motor z močjo 70 kilovatov oziroma 95 'konjev', 1,5-litrski sklop z močjo 80 kilovatov (108 'konjev') in pa enak sklop, povezan z elektromotorjem, kakršnega ponuja tudi Toyota Yaris. Vsi pogonski sklopi so sicer opremljeni z brezstopenjskim (samodejnim) oziroma tako imenovanim CVT menjalnikom.
Probox je torej brez dvoma eden najbolj arhaičnih avtomobilov na trgu, temu primerna pa je tudi precej privlačna cena. V najcenejši izvedbi bo namreč zanj potrebno odšteti le 1,49 milijona jenov oziroma dobrih 11.500 evrov, v najdražji pa 2,014 milijona jenov ali 15.571 evrov. Ob tem je potrebno omeniti, da je avtomobil mogoče opremiti tudi s športnimi dodatki oddelka TRD.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"