Do kupcev bo prišel leta 2027, zanj bo treba odšteti 160.000 evrov, izdelali jih bodo samo 1980.
Razvoj Renaulta 5 Turbo 3E, sodobne, popolnoma električne interpretacije legendarnih Renaultov 5 Turbo in Turbo 2 iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, je dosegel pomemben mejnik. Pred nekaj dnevi so v Calviju na Korziki prvič javno preizkusili dva prototipa.
Preizkusi so potekali v času pred zgodovinskim Tour de Corse in so sledili mesecem intenzivnega razvojnega dela inženirjev Alpine, odgovornih za zasnovo tega električnega športnika.
Renault 5 Turbo 3E velja za prvi model v novem razredu električnih "mini superšportnih avtomobilov". S kompaktnimi merami, dolžino le 4,08 metra in širino 2,03 metra se spogleduje z novim R5 Electric, predvsem pa z legendarnim Renaultom 5 Turbo iz preteklosti.
Inženirji so se osredotočali na maksimalno agilnost, hitro pospeševanje in spektakularne zmogljivosti driftanja. Pogonsko moč zagotavljata dva motorja v pestu koles, vsak z močjo 204 kW. Skupaj zagotovita kar 4800 Nm navora in porazdelitev teže 43/57 ter razmerje med močjo in težo 2,5, omogočata optimalno ravnovesje med agilnostjo in zmogljivostjo.
Platforma športnikka je aluminijasta konstrukcija, posebej razvita za ta model, ki jo dopolnjujejo komponente iz ogljikovih vlaken v zgornjem delu dna in kabine. Ta koncept zagotavlja nizko težo in visoko togost. Vzmetenje temelji na dvojnem prečniku spredaj in zadaj, kar dodatno optimizira oprijem in vodljivost.
Predstavitvene vožnje so potekale pred občinstvom na zaprti promenadi v pristanišču Calvi in na legendarnih hitrostnih preizkušnjah Notre Dame de la Serra in Montegrosso. Prototipi so nosili posebne livreje: en model v črni, rumeni in beli barvi kot poklon dirki po Korziki, drugi pa v rdeči, modri in beli barvi, ki spominja na Maxi 5 Turbo, ki ga je vozil Jean Ragnotti, zmagovalec dirke po Korziki leta 1985. Za volanom je bil ambasador Renaulta Julien Saunier, ki ima za seboj že številne zmage na relijih.
Tehnično gledano ima Renault 5 Turbo 3E baterijo s 70 kWh, 800-voltno tehnologijo in sistem polnjenja z enosmernim tokom z močjo do 330 kW, kar omogoča polnjenje baterije od 15 do 80 odstotkov v samo 15 minutah. Lahkokategornik tehta manj kot 1450 kilogramov in pospeši od 0 do 100 km/h v manj kot 3,5 sekunde. Doseg WLTP naj bi znašal več kot 400 kilometrov.
in imajo tako prednost pri nakupu enega od 1980 primerkov – številka, ki spPredprodaja je že stekla z rezervacijami za 160.000 evrov, vključno z davki. Kupci lahko vplačajo polog v višini 50.000 evrovominja na leto predstavitve originala.
Od začetka prihodnjega leta bodo lahko kupci prilagodili svoje avtomobil z izbiro barvnih zaključkov, materialov in notranjosti po lastnih željah. Končno naročilo bo oddano v prvi polovici leta 2027, ko naj bi bili dobavljeni prvi primerki.