Jubileni logotip je bil predstavljen na tskovni konferenci znamke, zaznamoval pa je 75. obletnico obstoja Ferrarija.
Enzo Ferrari je v svetu avtomobilizma veljal za posebneža, za samozavestnega človeka, ki se ni pustil voditi drugim, pač pa je ustvarjal s svojo glavo. Hkrati se tudi ni želel ukvarjati s prodajo novih avtomobilov, zanimalo ga je le dirkanje. Vseeno pa je znamka Ferrari naposled postala sinonim za športne avtomobile, kar jim najverjetneje ne bi uspelo brez predanih delavcev, ki jih je Ferrari vselej cenil.
In tako je tudi danes. Povezanost, družina je ena izmed vrednost, ki jo pri Ferrariju zelo spoštujejo. Ob 75. obletnici znamke se zato predstavili nov logotip, posvečen visokemu jubileju, ki bo razstavljen v prostorih znamke v Maranellu, sestavljen pa je iz več tisoč koščkov – pri čemer so vsakega izmed njih položili delavci v tovarni.
Prav ti delavci so sicer sodelovali tudi v posebnem videu, kjer je vsak izmed njih izpostavil po eno vrednoto, ki ga povezuje s podjetjem. Med njimi so strast, timsko delo, ponos in popolnost. Omenjeni video si sicer lahko ogledate v spodnjem predvajalniku. 75. obletnico bodo pri Ferrariju sicer praznovali prihodnje leto – Enzo Ferrari je prvo delavnico odprl leta 1947 – pričakovati pa je, da ga bodo zaznamovali številni zanimivi dogodki.
»Za to posebno leto smo pri Ferrariju ustvarili posebno podobo: skulpturo, izdelano iz več tisoč koščkov, pri čemer je bil vsak posebej postavljen s strani sodelavcev v tovarni. To je simbol Ferrarijevega duha, ki si ga v Maranellu delimo s (Ferrarijevo) družino po vsem svetu. Odseva namreč naše bistvo, minulih 75 let in prihodnost. Je simbol podjetja, za katerega je Enzo Ferrari nekoč rekel: ustvarili so ga ljudje,« je dejal predsednik Ferrarija, John Elkann.
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec