Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti

2. 9. 2025 | Matjaž Gregorič

Najbolj razkošen avtobus v Evropi sprejme 21 potnikov, ki jim je na voljo vsestransko razkošje, voziti bo začel novembra.

Švicarsko zagonsko podjetje Twiliner bo novembra vključilo v promet najbolj razkošen avtobus, kar jih je kdaj vozilo po evropskih cestah. Gre za prvi evropski spalni avtobus z zložljivimi posteljami, ki bo ponujal raven udobja, podobno letalskim prevozom najvišjega razreda.

V avtobusu bo prostora za 21 potnikov, ki jim bodo namenjeni razkošni foteljski sedeži, ki se lahko spremenijo v udobna ležišča. Vsak sedež se s pritiskom na gumb spremeni v približno 2 metra dolgo ravno posteljo, podobno kot sedeži v poslovnem razredu letal.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Sedeži bodo opremljeni z brezžičnim dostopom do interneta, vtičnicami, polnilniki USB, bralnimi lučkami, blazinami in odejami ter priročnimi mizicami. Potnikom bodo na voljo tudi bar s prigrizki, stranišče in garderoba.

Po 44 letih Evropo zapušča glasbeni program, ki je krojil mladost generacij

Dvonadstropni Twiliner je postavljen na podvozje avtobusa Volvo9700 dd. To je zanesljivo in robustno ogrodje, ki je skladno s prestižnimi avtobusi za dolge razdalje. Pogonu je namenjen dizelski motor, ki deluje na dizelsko gorivo HVO (obnovljivo dizelsko gorivo, izdelano iz odpadnih maščob in rastlinskih olj). V tujini se lahko začasno uporablja standardno dizelsko gorivo.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Twiliner bo najprej vozil na relacijah Zürich - Amsterdam, s postanki v Baslu, Luksemburgu, Bruslju in Rotterdamu, za kar bo potreboval 12 ur in 15 minut in Zürich - Barcelona, ​​s postanki v Bernu in Gironi, to pa bo prevozil v 14 urah in 15 minutah.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Cene  enosmernih vozovnic se začnejo pri približno 180 evrih, povratne pa stanejo od 137 evrov naprej. Podjetje ima cilj s Twilinerjem povezati 25 do 30 večjih evropskih mest do let 2028–2030.