Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti

2. 9. 2025 | Matjaž Gregorič

Najbolj razkošen avtobus v Evropi sprejme 21 potnikov, ki jim je na voljo vsestransko razkošje, voziti bo začel novembra.

Švicarsko zagonsko podjetje Twiliner bo novembra vključilo v promet najbolj razkošen avtobus, kar jih je kdaj vozilo po evropskih cestah. Gre za prvi evropski spalni avtobus z zložljivimi posteljami, ki bo ponujal raven udobja, podobno letalskim prevozom najvišjega razreda.

V avtobusu bo prostora za 21 potnikov, ki jim bodo namenjeni razkošni foteljski sedeži, ki se lahko spremenijo v udobna ležišča. Vsak sedež se s pritiskom na gumb spremeni v približno 2 metra dolgo ravno posteljo, podobno kot sedeži v poslovnem razredu letal.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Sedeži bodo opremljeni z brezžičnim dostopom do interneta, vtičnicami, polnilniki USB, bralnimi lučkami, blazinami in odejami ter priročnimi mizicami. Potnikom bodo na voljo tudi bar s prigrizki, stranišče in garderoba.

Umrl znan mariborski odvetnik Daniel Planinšec

Dvonadstropni Twiliner je postavljen na podvozje avtobusa Volvo9700 dd. To je zanesljivo in robustno ogrodje, ki je skladno s prestižnimi avtobusi za dolge razdalje. Pogonu je namenjen dizelski motor, ki deluje na dizelsko gorivo HVO (obnovljivo dizelsko gorivo, izdelano iz odpadnih maščob in rastlinskih olj). V tujini se lahko začasno uporablja standardno dizelsko gorivo.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Twiliner bo najprej vozil na relacijah Zürich - Amsterdam, s postanki v Baslu, Luksemburgu, Bruslju in Rotterdamu, za kar bo potreboval 12 ur in 15 minut in Zürich - Barcelona, ​​s postanki v Bernu in Gironi, to pa bo prevozil v 14 urah in 15 minutah.

Tako razkošno kot v letalskem prvem razredu, bo šlo tudi po cesti
Twiliner

Cene  enosmernih vozovnic se začnejo pri približno 180 evrih, povratne pa stanejo od 137 evrov naprej. Podjetje ima cilj s Twilinerjem povezati 25 do 30 večjih evropskih mest do let 2028–2030.