Večje dimenzije so pri Renaultu dodatno poudarili še z drznim oblikovanjem.
Ko je Renault spomladi predstavil novega Clia, so se v javnosti hitro pojavile kritike, da je (preveč) podoben svojemu predhodniku, pa čeprav so tudi številke pokazale, da gre za drug avtomobil. No, na to se pri Renaultu niso kaj dosti ozirali in sedaj ponovili vajo še prikrižanskemu bratu Capturju. A podobnost je tu brez dvoma precej manjša, kar pa ne preseneča, saj je v primerjavi s predhodnikom novih kar 85 odstotkov vseh sestavnih delov.
Captur že od prihoda prve generavcije pred šestimi leti velja za enega pomembnejših članov družine. Kot pionir na področju kompaktnih križancev je namreč do sedaj prepričal že 1,2 milijona kupcev, zaradi česar bo imel naslednik precej dela, za kar pa so ga pri Renaultu dobro pripravili. Pod povsem novo zunanjo podobo se namreč skrivajo novosti na vseh področjih, tudi motornem, saj bo Captur po novem na voljo tudi kot hibrid.
Družinski potencial
Tako kot Clio je tudi Captur z novo generacijo občutno zrasel. 110 milimetrov so mu pri Renaultu dodali v dolžino, kar se bo malenkostno poznalo na zadnji klopi (kjer bo dodanih 'le' 17 milimetrov prostora), zato pa bodo družine zagotovo navdušene nad večji prtljažnim prostorom. S kar 81 dodatnimi litri bo namreč ponujal kar 536 litrov prostora v primeru, da zadnjo klop z vzdolžnim pomikom do 16 centimetrov pomaknemo povsem naprej, temu pa je potrebno dodati še 27 litrov različnih predalov širom kabine. Za večino kupcev vozil tega segmenta torej več kot dovolj.
Captur pa z nižje nasajenega brata iz katerega izvira prinaša še nekaj drugih elementov, vezanih predvsem na armeturno ploščo. Analogni prikazovalnik hitrosti in obratov namreč mesto prepušča digitaiziranemu s premerom od sedem do 10 palcev, hkrati pa bo tudi v Capturju na voljo 9,3-palčnim zaslon info-zabavnega sistema, dela koncepta Smart cocpit.
Omenili smo že, da je Captur precej zrastel, pri Renaultu pa so ga ob tem želeli narediti še nekoliko bolj samozavestnega, hkrati pa omogočti kupcem čim večjo mero personalizacije. Ob višji bočni liniji so tako pripravili še nabor 11 barv karoserije in pet barv karoserijskih dodatkov. Več barvnih kombinacij bo na voljo tudi v kabini, kjer bo v dražjih različicah na voljo umetno usnje, za pravo pestrost pa bo skrbel nabor kar 18 barv ambientalne osvetlitve.
Kaj pa pogon? No, Renault računa na to, da bo imel do konca leta 2022 v ponudbi kar 12 elektrificiranih modelov, prav Captur pa bo prvi, ki bo dobil nov hibridni pogonski sklop E-Tech, s katerim bo imel pri hitrostih do 135 kilometrov na uro do 45 kilometrov električne avtonomije. Kaj pa ostali motorji? Na bencinskem področju bodo na voljo le turbo trivaljniki z močjo od 100 do 155 'konjev' ali 74-114 kilovatov. Dizelske barve bosta na drugi strani zatopala dva motorja z močjo 70 oziroma 84 kilovatov.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"