Renault je predstavil tri novosti med lahkimi gospodarskimi vozili, poleg tega pa še koncept električnega Kangooja.
Gospodarska vozila so pomemben del prodaje Renaultovih vozil v Evropi. Ne nazadnje je s tremi kombiniranimi vozili v floti lani zasedel prvo mesto med proizvajalci lahkih dostavnikov po prodaji na stari celini. Pravzaprav je bilo leto 2018 po besedah Denisa Le Vota, vodje oddelka gospodarskih vozil Renault-Nissan, najboljše v zgodovini znamke, saj so dosegli kar 34-odstotno rast prodaje. Očitno pa si želijo še več.
Včeraj je namreč znamka predstavila prenovljeno floto treh vozil, med katerimi sta občutno prenovljena Traffic in poltovornjak Alaskan (ki ga na slovenskem trgu vsaj za zdaj še ni), poleg njiju pa je Renault predstavil še novo generacijo največjega vozila v floti, model Master. Ta navzven v primerjavi s predhodnikom prinaša nov sprednji del, nov pa je tudi vozniški prostor, pri čemer bodo vozniku na voljo različni asistenčni sistemi. Za pogon bo skrbela paleta dizelskih motorjev z nekoliko povečano 'konjenico', saj bo vozniku v najboljšem primeru na voljo do 180 'konjev' oziroma 132 kilovatov moči, hkrati pa si bo mogoče omisliti še električno izvedbo.
Verjetno največjo pozornost pa je na drugi strani pritegnil najmanjši izmed četverice, konceptni Kangoo Z.E. Concept, s katerim Renault jasno naznanja prihod tretje generacije lahkega dostavnika. Ta je v aktualni podobi na trgu že vse od leta 2007 in je tako po 12 letih že povsem zrel za zamenjavo. Kot že ime nakazuje, pa je koncept predstavljen v električni različici, pri čemer je treba omeniti, da je z elektromotorji lahko opremljena že aktualna različica, zato na tem področju niti ne gre za večjo novost. Novinec bo po napovedih Renaulta na trg zapeljal prihodnje leto, zato je nekaj sprememb še vedno mogoče pričakovati, med drugim namestitev klasičnih ogledal, medtem ko je preostala podoba vozila verjetno že zelo blizu serijske.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"