Z napovedanimi ukrepi naj bi v prihodnjih treh letih privarčevali okrog dve milijardi evrov.
Francoska vlada je v minulih dneh napovedala, da bo v bližnji prihodnosti za reševanje domače avtomobilske industrije namenila okrog 8,8 milijona evrov. Pri tem bo velik delež najverjetneje odpadel tudi k Renaultu, za katerega se zdi, da se je izmed trojice v zadnjih letih znašel v največjih težavah. Vseeno pa pri Renaultu rešitve za izhod iz krize iščejo tudi sami, načrt, kako bodo v prihodnjih treh letih fiksne stroške zmanjšali za skupno dve milijardi evrov, pa so predstavili ravno danes zjutraj.
Reševanja in posledičnega varčevanja se bodo pri francoskem avtomobilskem gigantu lotili na vseh področjih. Pri tem bodo imeli v mislih tudi vse večjo ekološko naravnanost, zaradi česar napovedujejo, da bodo v prihodnje velik del pozornosti namenili razvoju električnih in lahkih gospodarskih vozil, veliko pozornosti pa bo namenjene tudi dodani vrednosti njihovih izdelkov.
O usodi posameznih modelov zaenkrat še ne govorijo naglas – v zadnjih tednih so namreč na plan prišle zelo verjetne govorice o tem, da se poslavljajo Espace, Talisman karavan, Scenic in celo Megane – izjema pa je butični športnik Alpine A110, ki bi kot kaže lahko proizvodnjo zapustil že po zgolj eni (obujeni) generaciji. Pri Renaultu se namreč pogovarjajo o tem, da bi po koncu njegove proizvodnje tovarno v mestu Dieppe povsem transformirali.
Usoda preostalih tovarn medtem ostaja delno neznana, večini pa se obeta občutna nadgradnja po industrijskem standardu 4.0 in pa, zanimivo, celo nekoliko zmanjšana proizvodnja. Renault naj bi namreč proizvodnjo novih vozil iz štirih milijonov na leto, kolikor je ta znašala lani, zmanjšal na 3,3 milijone do leta 2024. Posledično naj bi tako ukinili načrte o povečanju proizvodnih kapacitet v Maroku in Romuniji, medtem ko načrti za Rusijo še niso dokončno določeni.
Tudi zmanjševanje števila zaposlenih-a brez odpuščanj
Zgolj s temi ukrepi naj bi v prihodnjih treh letih privarčevali 650 milijonov evrov, še dodatnih 700 milijonov pa jih bodo zmanjšali na račun zmanjšanja marketinških in drugih stroškov. Del tega bodo dosegli tudi z zmanjšanjem števila zaposlenih – 4.600 v Franciji in več kot 10.000 drugod po svetu. To naj bi sicer dosegli v prihodnjih treh letih, največ po zaslugi upokojevanja, prostovoljnih odhodov in premeščanja delavcev na druga mesta.
»Imam zaupanje v naša sredstva, vrednote in upravo podjetja, za katero verjamem, da ji bo uspelo uresničiti načrte, s pomočjo katerih bomo Renaultu povrnili njegovo vrednost. Načrtovane spremembe so ključne za zagotovitev vzdržnosti podjetja in njegovega dolgoročnega razvoja. To bomo dosegli skupaj in s pomočjo partnerjev v koncernu dosegli to, da bo Renault znova postal eden izmed glavnih akterjev v avtomobilski industriji,« je dejal predsednik Renaultovega upravnega odbora Jean-Dominique Senard.