Takšen Renault vam bo ponudil več kot katerikoli predhodnik

1. 7. 2022 | Jure Šujica
Deli

Po maloserijski proizvodnji leta 2020 so sedaj pri Renaultu projekt zagnali 'v polni meri'.

Segment avtodomov v zadnjih letih, še posebej pa v zadnjih mesecih naravnost cveti. To nenazadnje dokazuje tudi širitev proizvodnih kapacitet dveh podjetij, ki se ukvarjata s proizvodnjo vozil za proti čas v Sloveniji, Adrie mobil in nemškega Carthaga. Da gre za vse bolj donosen posel pa očitno ugotavlja vse več avtomobilskih proizvajalcev. Zadnji v vrsti je Renault, ki je predstavil svojo rešitev na tem področju, poimenovano SpaceNomad.

Za povsem novim imenom se skriva že znana osnova in sicer Renault Traffic. Limuzinski kombi je zaradi nizke višine služil kot idealna osnova, tudi zaradi višine manj kot dva metra, zaradi česar je njegovo manevriranje po mestih in garažnih hišah še toliko bolj enostavno. A takšna je višina zgolj med vožnjo. Pri Renaultu so namreč novincu namenili dvižno streho.

Prav omenjena streha pa poleg tiste, ki jo ustvarimo s podiranjem zadnje klopi, prinaša pod seboj še dodatno posteljo. Skupaj so tako na voljo kar štiri ležišča. Ni pa to edina 'skrivnost' ki jo prinaša dvižna streha. Na zunanji površini so ji namreč pri Renaultu namenili solarne panele, ki lahko ob ugodnem vremenu v 48 urah napolnijo akumulatorje v vozilu. Ob tem je vredno omeniti, da njihov nizek profil ne vpliva na skupno višino vozila.

Fascinantno odkritje: ob pravem času so bili na pravem mestu
Preberite še: Renaultova rešitev za dobo križancev - Avto magazin TV

Sicer pa SpaceNomad ponuja precej več kot zgolj štiri ležišča. Za čim večjo uporabnost so mu namreč namenili vrtljiva sprednja sedeža, v omaricah na levi strani pa se skriva 49-litrski hladilnik, plinski štedilnik z dvema kuhalnima mestoma in piezo vžigom, kuhinjsko korito, ločena rezervoarja za pitno in odpadno vodo, zložljivo mizo v kabini in celo tuš na zunanji strani kabine. Za prtljago bo sicer namenjenih 250 litrov prtljažnega prostora, za senco pred vozilom pa bo skrbela zložljiva tenda s površino štirih kvadratnih metrov.

S proizvodnjo novinca – ta je nastal kot odgovor na zanimanje kupcev po leta 2020 predstavljenem tovrstnem vozilu, izdelanim na osnovi Traffica prejšnje generacije in namenjenem švicarskim kupcem – so sicer pri Renaultu že začeli. Nastajal bo v tovarni Sandouville, kjer mesečna proizvodna 200 vozil. Kar pomeni, da bodo morali zainteresirani kupci kar hitro v vrsto.

Novo na Metroplay:  Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec