Tega Maseratijevega superšportnika ne boste videli na cestah

Project24, ki so ga razvili  na osnovi modela MC20, je namenjen samo za dirkalne steze, vozilo pa ga bo lahko samo 62 izbrancev

Maserati MC20, športnik, ki ga poganja prisilno polnjeni 3,0-litrski šestvaljnik s 456 kilovati (621 KM) bo dobil še bolj ekstremnega brata. Pri Maseratiju namreč napovedujejo Project24, superšportni avtomobil, ki ne bo namenjen cestnim vožnjam, ampak sproščanju adrenalina na dirkalnih stezah. Project 24 je postavljen na osnovo iz ogljikovih vlaken, iz katerih je izdelana tudi agresivna karoserija.

Poganjal ga bo 3,0-litrski šestvaljnik imenovan Nettuno, kakršen se vrti tudi v cestnem MC20, vendar so mu z novima turbopolnilnikoma povečali zmogljivost na skoraj  neverjetnih 544 kilovatov (740 KM). Osemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko iz MC20 bo zamenjal šeststopenjski sekvenčni dirkalni menjalnik, namesto elektronsko nadzorovane enote pa bo na voljo tudi mehanski diferencial z omejenim zdrsom. Tako kot MC20 bo imel tudi Project24 pogon na zadnji kolesi.

Superšportnik  bo tudi približno dva centimetra širši od svojega cestnega primerka in se bo vozil na 18-palčnih aluminijastih platiščih, z gladkimi dirkalnimi pnevmatikami. Za učinkovito zaviranje bodo skrbele ventilirane zavore Brembo, medtem ko bo vzmetenje z nastavljivimi blažilniki ter sprednjimi in zadnjimi stabilizatorji zadolženo za brezhibno obnašanje na stezi.

Project24 je zasnovan v skladu z varnostnimi zahtevami FIA, vključno z varnostno kletko, nameščeno v notranjosti kabine. Notranjost bo vključevala tudi dirkaške sedeže s šesttočkovnimi varnostnimi pasovi, nastavljivo ročico in volanski drog ter volanski obroč iz ogljikovih vlaken z integriranim zaslonom. Med dodatki bodo lahko vzvratna kamera, kamera v avtomobilu, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah in telemetrični sistem.

Pri Maseratiju navajajo, da bodo izdelali samo 62 primerkov Projecta24, niso pa razkrili kdaj bo na voljo in koliko bodo izbranci morali odšteti za svoj nov hobi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja