S povezovanjem se odpirajo tudi nove možnosti.
V prihodnjih tednih se bo dokončno zaključil že dlje časa trajajoč projekt združitve dveh izmed največjih avtomobilskih koncernov, FCA in PSA. Po tem, ko so projektu zeleno luč prižgali vsi administrativni organi v Evropi in drugih državah, kjer sta koncerna prisotna, so danes soglasje k združitvi podpisali še delničarji obeh podjetij. Oba koncerna naj bi nato pod skupno streho zaživela do konca marca, znani pa so tudi glavni izzivi koncerna.
Nov koncern bo na lestvici največjih (po številu proizvedenih avtomobilov) lovil koncerne Volkswagen, Nissan-Renault in Toyota, največji napredek na področju prodaje pa si obetajo na kitajskem trgu, ki trenutno velja za največjega na svetu (na leto se tam proda 21 milijonov vozil). PSA in FCA namreč na azijskih in tihomorskih trgih prodata le osem odstotkov vseh svojih vozil, ta delež pa si želita še precej povečati.
Hitra širitev katerega izmed obeh koncernov na Kitajskem bi bila po mnenju analitikov v samostojni režiji nemogoča, s skupnimi močmi pa je ta projekt mogoč. Po poročanju tiskovne agencije Reuters je sicer o tem spregovoril tudi Carlos Tavares, ki je razkril, da se s težavami pri prodaji na tamkajšnjih trgih spopada tudi Peugeot, medtem ko delovanja znamk, ki so zaenkrat še pod okriljem FCA ni želel komentirati.
Katere znamke bodo na kitajskem doživele razvoj po združitvi FCA in PSA je seveda težko napovedati, pričakovati pa je, da bosta to vsaj Peugeot (ki velja za najbolj dobičkonosno v koncernu), DS s katero bi se približali nekoliko bolj petičnim kupcem (teh je na Kitajskem vse več), zagotovo pa bo med znamkami tudi katera iz koncerna FCA. Seveda pa je tu še vprašanje elektrifikacije, področja, ki mu v Stellantisu v prihodnjih letih nameravajo nameniti več pozornosti in posledično milijard dolarjev. Kitajska je namreč vodilna po številu prodanih vozil tudi na področju električnih avtomobilov, s tem pa mamljiva za vse več avtomobilskih znamk.