Za zdaj le koncept, a zdi se, da imajo pri Lamborghiniju nekaj za bregom.
Ko se je Lamborghini odločil za vrnitev v svet terencev in križancev (tam so bili pred tremi desetletji že prisotni s kultnim LM002), so se nad to potezo številni puristi sicer zmrdovali, a je bilo na drugi strani jasno, da bodo Italijani z novincem po imenu Urus zadeli v črno. To se je tudi zgodilo in Italijani že razmišljajo o novem križancu. No, ne ravno novem in tudi ni jasno, ali bo dejansko doživel proizvodnjo, vsekakor pa gre pri Hurracanu Sterrato za izredno zanimivo, čeprav celo nekoliko bizarno študijo.
Pri Lamborghiniju so tako vzeli Hurracana EVO in mu (na papirju) namenili pravo terensko podobo. Ob tem že takoj dodajajo, da tehnično avtomobila niso spreminjali kaj dosti, saj naj bi bil že obstoječi štirikolesni pogon dovolj zmogljiv za terensko vožnjo. Vseeno pa je bil avtomobil deležen nekaterih drugih sprememb in dodatkov, ki naj bi pripomogli k boljšim zmogljivostim v zahtevnih razmerah.
Obuditev dveh legend
Najprej v oči padejo spremenjeni koloteki. Ti so širši za 30 milimetrov, širitev pa je bila nujna zaradi 20-palčnih zmogljivih terenskih pnevmatik z visoko bočnico. Te tudi pripomorejo k 4,7 centimetra višji oddaljenosti od tal. Da podvozje vseeno ne bi trpelo, pa so mu pri Lamborghiniju namenili še aluminijasto zaščito dna, ki se hkrati uporablja še kot usmerjevalnik zraka. Aluminij je bil uporabljen tudi za nekatere druge posodobitve in ojačitve, med drugim za varnostno kletko v kabini. Na karoseriji sicer ne moremo in ne smemo spregledati dodatnih LED-svetil. Ta so nameščena na sprednji odbijač in na strešni nosilec, v katerega so vgrajene celo sani za namestitev strešnega kovčka!
Hurracan Sterrato je sicer na neki način nadaljevanje za reli predelanih Urraca in Jarme z začetka 70. let, njegova vloga pa se niti ne zdi tako zanemarljiva. »Hurracan Sterrato predstavlja Lamborghinijevo predanost k preoblikovanju prihodnosti: izdelati superšportni avtomobil s terenskimi zmogljivostmi. Sicer pa je Steratto dokaz Hurracanove prilagodljivosti in odpira nova vrata v svet čustev in zmogljivosti,« je slikovito dejal Maurizio Reggiani, Lamborghinijev glavni razvojni inženir.