Zakonodaja, ki ureja področje, bo v veljavo stopila z začetkom leta 2023.
Ameriški proizvajalec električnih avtomobilov Tesla je v zadnjih letih izredno hitro pridobival priljubljenost, njihovi avtomobili pa so sedaj prisotni praktično na vseh celinah sveta. Med kupci in navdušenci uživa veliko pozornost predvsem zaradi svoje tehnološke naprednosti in številnih dodatkov, ki jih konkurenca do tedaj še ni ponujala. Med njimi je tudi Autopilot, funkcija, ki obljublja sposobnost avtonomne vožnje brez posredovanja voznika.
Preberite še: Reinkarnacija legendarnega avtomobilčka je končno tu, takšna je cena
Prav omenjena opcija je bila v zadnjih nekaj letih v ZDA večkrat na tapeti, saj je zaradi njene uporabe in odpovedi sistema nastalo kar nekaj prometnih nesreč s smrtnim izidom. V praksi gre namreč še vedno za sistem, ki omogoča avtonomno vožnjo, a le tretje stopnje, kar pomeni, da sistem še zdaleč ni sposoben povsem samostojno (vselej) pripeljati od starta do cilja, kot so mnogi vozniki domnevali.
Da bi temu naredile konec, so se zato kalifornijske oblasti odločile in Tesli (pa tudi drugim potencialnim avtomobilskim proizvajalcem) prepovedale, da bi storitve, ki omogočajo delno avtonomno vožnjo ali služijo zgolj kot asistenčni sistemi za pomoč pri vožnji, na kakršenkoli način označevali kot sisteme, ki omogočajo avtonomno vožnjo.
Tesla sicer že sedaj na spletu funkcijo Autopilot označuje kot sistem, pri katerem mora voznik ves čas spremljati obnašanje avtomobila. Prvega januarja prihodnje leto pa bo sedaj postalo kaznivo kakršnokoli označevanje tovrstnih funkcij kot funkcij, ki omogočajo avtonomno vožnjo. To velja tako za avtomobilske proizvajalce kot za prodajalce vozil, v praksi pa se bo pokazalo, ali bo to pripomoglo k večji varnosti na cesti.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj