Henrik Fisker je predstavil srednjeročno prihodnost istoimenske znamke s tremi novimi modeli. SUV Ocean, ki prihaja iz Gradca v Avstriji, pa je dobil nadgradnjo.
Znamka, ki se je dolgo časa opotekala, očitno dobiva začetni zagon. Henrik Fisker, ustanovitelj, šef in oblikovalec (njegovo ime je povezano z BMW, Astonom Martinom) je investitorjem predstavil srednjeročno prihodnost znamke, ki jo je ustanovil leta 2007 v ZDA. Trenutno je naprodaj le en model, razprodan Ocean, ki prihaja s trakov bližnje tovarne Magna Steyr v Gradcu (Avstrija).
Ocean je sicer 4,8 metra dolg SUV, ki zmore celo 707 km uradnega dosega z največjo baterijo s 115 kWh. Do leta 2026 naj bi se mu pridružili še poltovornjak, petsedežna kombilimuzina in športni kupe. Menda ni treba poudarjati, da gre za modele z baterijsko električnim pogonom.
Alaska je konkurenca Cybetrucku
Seveda je za največ pozornosti poskrbel prav poltovornjak, ki so ga poimenovali Alaska (sumljivo blizu nekdanjemu Renaultovemu Alaskanu), za katerega Fisker trdi, da bo najlažji in najbolj vozno dinamičen na trgu. Natančnejših podatkov še ni, uradno pa naj bi bil umeščen med kompaktne in srednje velike, tako imenovana Houdinijeva vrata pa naj bi poskrbela za dodatno uporabnost tovornega prostora. Zadnja stena se namreč podre, skupaj s sedeži in tako ustvari dodaten prostor, ki je potem dolg več kot tri metre. Več kot 500 km naj bi bil doseg modela, ki bo na trgu leta 2025.
PEAR bo cenovno najbolj dosegljiv
Bolj zanimiv za Evropo bo gotovo PEAR (krajšava za Personal electric automotive revolution), kompaktni petrvratnik, ki bo dolžino 4,5 metra spadal med večje v spodnjem srednjem razredu, Fisker je zatrdil, da bo na voljo za manj kot 30 dolarskih tisočakov. Njegova posebnost je cenejša LiFePo baterija in sedežni vrstni red 3+3.
Vrh ponudbe naj bi predstavljal model Ronin. Gre za športnega kupeja agresivnih oblik, za katerega Danec trdi, da bo imel okoli 1000 nekdanjih konjev moči in doseg do celo 1000 kilometrov z enim polnjenjem. Če ste nestrpni in radovedni, vam ponujajo tudi možnost rezervacije - že zdaj ...
Je v igri Magna Steyr
Kje bodo nastajali napovedani modeli, še ni znano, če pa bodo z Magno sklenili še kak dogovor, bi lahko od tega imela nekaj tudi Magnina tovarna v Hočah, kjer ustavljajo proizvodnjo in jo selijo v Gradec. Razlog je ravno premajhno število naročil.
Preberite še: Dobra novica za lastnike električnih vozil: po zaslugi Porscheja vam bo čas polnjenja hitreje minil
BONUS VIDEO: Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!
Novo na Metroplay: Novinar izza nagrade | N1 podkast s Suzano Lovec