Skrajšan delovni teden naj bi zmanjšal zaloge in privedel do izboljšanja finančnega in gopspodarske stanja največjega ruskega avtomobilskega proizvajalca.
Ruski Avtovaz je s koncem septembra zmanjšal proizvodnjo in uvedel delo s krajšim delovnim časom. Ukrep so pojasnili z velikim številom uvoženih tujih avtomobilov, cenovnim pritiskom tujih blagovnih znamk, visoko ključno obrestno mero in zaostrovanjem zahtev regulatorja za posojilojemalce avtomobilskih posojil.
Kot je najavil prvi človek Avtovaza Maksim Sokolov, bi se skrajšani delovni teden lahko nadaljeval do konca leta 2025. Sokolov je pojasnil, da tovarna načrtuje prehod na polni delovni teden že leta 2026. Poudaril je, da načrt, ki je bil predložen upravnemu odboru v odobritev, predvideva vrnitev k petdnevnemu delovnemu tednu in hkrati opozoril, da ta ukrep ni preprost, vendar bo privedel do izboljšanja finančnega in gospodarskega položaja.
V skladu z interno odredbo tovarne iz letošnjega junija, bo skrajšani delovni teden trajal od 29. septembra 2025 do 28. marca 2026. V tem obdobju bo montažni obrat Lade Granta deloval štiri dni na teden v dveh izmenah, medtem ko bosta proizvodni linji Lada Niva in Lada Vesta delovali štiri dni na teden v eni izmeni.
Kljub skrajšanju delovnega časa se uprava Avtovaza na pobudo sindikalnega odbora odločila, da ohrani izplačilo minimalne mesečne plače, dodatke za delo v podjetju in izplačila ženskam, ki so na porodniškem dopustu.
Po podatkih agencije Autostat je bilo v Rusiji v prvih 8 mesecih letos prodanih 211,3 tisoč novih osebnih avtomobilov Lada. To je kar 25 % manj kot v enakem obdobju lani. Kljub upadu prodaje domača znamka še vedno zaseda vodilni položaj na ruskem avtomobilskem trgu.

