Kljub relativno majhnemu številu sprememb so pri Volkswagnu precej povečali že tako velik krog potencialnih kupcev.
Kaj imata skupnega Volkswagnova modela Tiguan in pa Arteon? Jasno, gre za dva modela iste znamke, ki si posledično delita velik del tehnike, a hkrati nagovarjata dva povsem različna profila kupcev. Vseeno pa sta se v zadnjih dneh nekoliko zbližala, saj sta v razmaku le nekaj dni doživela medgeneracijsko posodobitev, hkrati z njo pa tudi nekaj novih različic.
Rekorder v Volkswagnovi ponudbi z 911.000 prodanimi primerki zgolj v letu 2019 je tako sedaj po štirih letih od prihoda na trg doživel zasluženo medgeneracijsko prenovo, ki pa niti ni tako očitna, kot bi morda pričakovali. Pravzaprav zadevajo zgolj sprednji del, kjer je Tiguan prejel nove žaromete spremenjen odbijač, pokrov in masko motorja, s čimer so ga oblikovno zbližali z modeloma Touareg in pa ameriškim bratom Atlas Cross Sport.
Še bolj diskretne so spremembe v kabini. Nov vmesnik klimatske naprave in pa volanski obroč sta pravzaprav edini novosti, ki pa bosta močno spremenili način rokovanja s samim avtomobilom. Fizične tipke za upravljanje so oblikovalci zamenjali z na dotik občutljivimi površinami, ki pa bodo na voljo le kot dodatna oprema.
Kdaj torej nastopi povezava z Arteonom? Na edinem področju, o katerem še nismo spregovorili – pogonskem sklopu, kjer je tudi največ sprememb. Običajni dizelski motorji bodo tako odslej na voljo z dvostopenjskim sistemom za dovajanje 'adblue' tekočine, zaradi česar bodo njihovi izpusti nekoliko čistejši kot do sedaj.
Prenovljeni dizli pa bodo le en način za zmanjševanje vplivov na okolje. Še nekoliko bolj učinkovita možnost bo izbira novega priključno-hibridnega pogonskega sklopa. Ta bo namreč enak kot recimo v Passatu, Golfu in Arteonu, ponujal pa bo 178 kilovatov (242 'konjev') sistemske moči. Osnovo bo predstavljal 1,4-litrski turbobencinski motor, avtomobil pa bo izključno na elektriko dosegel hitrosti do 130 kilometrov na uro.
No, druga skrajnost pa bo izvedba R. Tudi ta pogonski sklop si bo Tiguan sposodil iz Arteona (in še nekaterih drugih modelov), kar pomeni, da bo vozniku na voljo dvolitrski bencinski motor s kar 316 'konji' (232 kilovatov) moči – največ v zgodovini modela, pri čemer pa se bo moč že serijsko prenašala na vsa štiri kolesa.