T-Roc je z rahlo osveženo zunanjostjo, prijetnejšo notranjostjo in dodatnimi tehnološkimi sladkorčki pripravljen na nov krog osvajanja
Volkswagnov križanec že vse od konca leta 2017 osvaja srca evropskih kupcev in je bil doslej precej priljubljen tudi na podalpskem avtomobilskem trgu. Po dobrih štirih letih je dobil poživitveni odmerek, ki vsebuje nekaj malenkostnih zunanjih sprememb, žlahtnejše notranje materiale, povsem digitalno instrumentno ploščo in paket posodobljenih asistenčnih ter komunikacijskih sistemov.
Preberite še: Test: T-Roc Cabrio 1.5 TSi Style (2020)
Prvi pogled ne razkriva veliko novega, še najbolj vpadljive novosti na zunanjosti serijski LED-žarometi, zatemnjene zadnje luči, svetlobni trak v mreži hladilnika ter nove dvobarvne kombinacije. Ker si je prvotni T-Roc prislužil precej kritik na račun kakovosti materialov, so notranji stilisti z žlahtnejšimi elementi na armaturni plošči, vratnih in naslonih za roke poskrbeli za prijetnejše bivalno udobje. Pred voznikovimi očmi je zdaj vselej digitalni instrumentarij, komunikacijski zasloni pa so lahko obogateni z dodatnimi funkcijami in povezavami.
Pogonski stroji so tokrat ostali nedotaknjeni in na bencinskem delu so še vedno na izbiro 1,0-litrski trivaljnik z 81 kW/110 KM in dva štirivaljnika, 1,5-litrski in s 110 kW/150 KM ter 2,0 litrski, ki razvije 140 kW/190 KM, slednji s pogonom na vsa kolesa. Dizelska motorja sta dva 2,0-litrska agregata s 85 kW/115 KM in močnejši s 100 kW/150 KM (110 kW), močnejši s štirikolesnim pogonom. Štirikolesno gnan je tudi športno naravnani T-Roc R z močjo 221 kW/300 KM v kombinaciji s 7-stopenjskim DSG menjalnikom, športnim podvozjem in zmogljivejšimi zavorami.
Podobnih overitvenih posegov je bil deležen tudi T-Roc Cabriolet, ki ga lahko poganja eden od dveh bencinskih motorjev. Trenutno je treba za najcenejšega T-Roca odšteti 25.139 evrov, prišel bo tudi nekoliko manj opremljen za približno dva in pol tisočaka manj, a to se bo zgodilo šele prihodnje leto pri uvozniku imajo s tem avtomobilom velike načrte, a jih bodo morali zaradi znanih težav, ki vsej avtomobilski industriji povzročajo veliko preglavic in še več neznank, verjetno spreminjati
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj