Fiat Grande Panda odslej tudi z običajnim bencinskim motorjem in ročnim menjalnikom.
Pri italijanskem Fiatu po vseh porodnih krčih, ki so jih imeli z novo Grande Pando, zdaj dopolnjujejo njeno družinsko drevo še s tretjo različico. Po hibridni in električni medvedki, zdaj prihaja še takšna, ki bo lomastila po cestah z novim 1,2-litrskim bencinskim trivaljnim motorjem, ki mu pri delu pomaga turbinski polnilnik.
Motor razvije 74 kilovatov (100 KM) in 205 Nm navora in deluje v sodelovanju s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor je opremljen s sistemom za samodejno zaustavitev ob mirovanju in ponovnim zagonom pri speljevanju, pri Fiatu pa zaenkrat ne navajajo podatka o porabi bencina in količin ogljikovega dioksida v izpuhu.
Grande Panda je trorej zdaj na voljo s tremi pogonskimi sklopi, poleg omenjenega bencinskega motorno paleto sestavljata še hibridni pogon z 81 kilovati (110 KM) in električni 83 kilovati (113 KM), ki ga oskrbuje baterija z zmogljivostjo 44 kilovatnih ur.
Izvedba z bencinskim motorjem bo tudi najcenejša, vendar cene pri slovenskem uvozniku Avto Triglavu še nimajo, prav tako avtomobila v letošnjem letu še ne bo na naše ceste.