To bo nova najcenejša izvedba Fiatove medvedke

4. 9. 2025 | Matjaž Gregorič

Fiat Grande Panda odslej tudi z običajnim bencinskim motorjem in ročnim menjalnikom.

Pri italijanskem Fiatu po vseh porodnih krčih, ki so jih imeli z novo Grande Pando, zdaj dopolnjujejo njeno družinsko drevo še s tretjo različico. Po hibridni in električni medvedki, zdaj prihaja še takšna, ki bo lomastila po cestah z novim 1,2-litrskim bencinskim trivaljnim motorjem, ki mu pri delu pomaga turbinski polnilnik.

To bo nova najcenejša izvedba Fiatove medvedke
Fiat

Motor razvije 74 kilovatov (100 KM) in 205 Nm navora in deluje v sodelovanju s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom. Motor je opremljen s sistemom za samodejno zaustavitev ob mirovanju in ponovnim zagonom pri speljevanju, pri Fiatu pa zaenkrat ne navajajo podatka o porabi bencina in količin ogljikovega dioksida v izpuhu.

To bo nova najcenejša izvedba Fiatove medvedke
Fiat

Grande Panda je trorej zdaj na voljo s tremi pogonskimi sklopi, poleg omenjenega bencinskega motorno paleto sestavljata še hibridni pogon z 81 kilovati (110 KM) in električni 83 kilovati (113 KM), ki ga oskrbuje baterija z zmogljivostjo 44 kilovatnih ur.

To bo nova najcenejša izvedba Fiatove medvedke
Fiat

Izvedba z bencinskim motorjem bo tudi najcenejša, vendar cene pri slovenskem uvozniku Avto Triglavu še nimajo, prav tako avtomobila v letošnjem letu še ne bo na naše ceste.

Slovenski košarkarji z ganljivo gesto navdušili svet