Še nekoliko bolj športna izvedba Giulie Quadrifoglio z oznako GTAm se klanja 110. obletnici znamke in 55. obletnici prve Giulie GTA, Giulie Sprint GTA.
Alfa Romeo je pred dnevi objavila zanimiv napovednik svoje premiere na avtomobilskem salonu v Švici. Ta je bil sicer odpovedan, kar pa Alfi ni preprečilo, da svojega najnovejšega modela ne bi predstavila. Ob tem se je šušljalo, da bo šlo za še nekoliko bolj športno izvedbo modela Giulia Quadrifoglio, smo ob dejstvu, da naj bi ta po neuradnih govoricah premiero doživela šele junija na praznovanju 110. obletnice znamke vseeno upali, da Alfa pripravlja povsem nov model. A tudi nova športna limuzina je vredna vsega občudovanja.
Da gre pri Alfi Romeo Giulii Veloce GTAm za posebno zver, jasno nakazuje nova zunanja podoba, pri čemer Italijani niso pustili pri miru niti enega kosa karoserije. Sprednji odbijač ima še večje odprtine za zajem zraka, sprednji koloteki so opazno širši, zadnji obdarjeni z ogljikovimi vlakni v 'naravni barvi', zadaj pa kraljujejo velikansko krilce na pokrovu prtljažnika, nove zadnje luči in le en par izpušnih cevi (proizvajalca Akrapovič), nameščenih na sredino usmerjevalnika zraka. A to so le najpomembnejše novosti, vse je praktično nemogoče zajeti. Mimogrede, za vse aerodinamične dodatke so poskrbeli pri ekipi Sauber Engineering, s katero Alfa Romeo sodeluje v formuli 1.
Dirkaško nastrojena je tudi notranjost tega cestnega dirkalnika, s katerim se bodo pri Alfi skoraj zagotovo pognali na Nürburgring, kjer bodo znova želeli pridobiti nazaj naslov najhitrejše limuzine. Udobne, pa čeprav športne sedeže, so namreč nadomestili dirkaški športni. Pravzaprav le dva, saj so zadnjo klop odstranili, na njenem mestu pa je prostor dobila zaščitna kletka, ki hkrati služi kot vpetje za Sabeltova pettočkova varnostna pasova.
Več konjev, manj kilogramov
Čeprav smo se nadejali precejšnjega prirastka pri motorni moči, tega vendarle nismo dočakali. Motor je namreč v osnovi ostal enak, a je po zaslugi izboljšane elektronike in drugih dodatkov pridobil 30 'konjev' oziroma 21 kilovatov moči in bo premogel 397 kilovatov (540 'konjev'). Le-ti bodo imeli še nekoliko lažje delo, saj se shujševalna dieta Giulie Veloce ni končala v notranjosti avtomobila. Nenazadnje je v izvedbi GTAm dobila stranska stekla iz leksana, več pa je tudi komponent iz ogljikovih vlaken. Skupna masa je s 1520 kilogrami manjša za kar 100 kilogramov.
Petsto primerkov z zgoraj navedenimi karakteristikami bodo izdelali pri Alfi, srečni lastniki pa bodo deležni še prav posebnega personaliziranega paketa, ki bo vključeval Bellovo čelado, Alpinestarsov dirkaški kombinezon, dirkaške čevlje in rokavice, Goodwoolovo prevleko in možnost, da se udeležijo tečaja Alfine dirkaške akademije.