To je dirkalnik, s katerim se bo Ken Block lotil nove, povsem drugačne Gymkhane

Le nekaj mesecev po najavi sodelovanja Block predstavlja dirkalnik, ki ga je Audi razvil posebej zanj; gre za avtomobil, kakršnega tudi Block doslej še ni vozil.

To je dirkalnik, s katerim se bo Ken Block lotil nove, povsem drugačne Gymkhane (foto: Audi) Audi
16. 12. 2021

Ken Block je pred skoraj natanko letom dni po desetih epizodah uradno (a očitno le začasno) predal štafeto 'svoje' serije Gymkhana enemu najboljših prijateljev, Travisu Pastrani, ki pa je od tedaj predstavil le eno nadaljevanje. A pod avtomobilske vragolije Block očitno ni potegnil črto. To je nakazal s podpisom pogodbe o sodelovanju z nemškim Audijem, znamka iz Inglostadta pa je sedaj predstavila tudi unikatni dirkalnik, s katerim bo Block v prihodnje sproščal adrenalin.

Preberite še: Gymkhana 11: vse se začenja še enkrat (video)

Audi S1 Hoonitron je nedvomno poklon (verjetno) najbolj znamenitemu Audijevemu reli dirkalniku, Quattro S1 iz B razreda svetovnega prvenstva v reliju oziroma različice, izdelane za dirko na Pikes Peak. A čeprav se Audi vrača v različne kategorije avtomobilskega dirkanja in je novi prototip izdelan v skladu z zahtevami mednarodne avtomobilske organizacije FIA, pa očitno z njim večjih tekmovalnih namenov zaenkrat nimajo. Električni dirkalnik (zaradi česar tudi ime Hoonitron; oznaka 'tron' pri Audiju služi za električne avtomobile), bo namreč vsaj zaenkrat služil le Blocku.

Povsem nov svet

Ameriški dirkač bo namreč avtomobil uporabil v svojem naslednjem videu, Elektrikhana, ob tem pa ga je minuli mesec že imel čast preizkusiti. »Preizkusil sem že najrazličnejše avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem in (različnimi) menjalniki, kljub temu pa me sedaj čaka veliko novosti in veliko učenja. Vrtenje v krogu pri 150 kilometrih na uro le nekaj trenutkov po tem, ko se premakneš z mesta – in to z uporabo zgolj desne noge – je zame nekaj povsem novega. Cilj testiranj je bil, da se z avtomobilom navadiva drug na drugega. Zahvaljujem se celotni ekipi Audi Sports za odlično opravljeno delo,« je navdušeno dejal Block.

Preberite še: Ken Block - nič več Ford in Subaru, zdaj je na vrsti ...

Električni dirkalnik, opremljen s po enim elektromotorjem na vsaki osi so pri Audiju v celoti razvili sami in sicer v Neckarslumu, kjer nastaja tudi RS e-tron GT. Ob tem so bili z Blockom ves čas v stikih, zaradi česar jim je tudi uspelo izdelati dirkalnik po njegovih željah. Kdaj ga bo Block predstavil milijonom gledalcev po svetu sicer še ni jasno, naj pa bi se to zgodilo že zelo kmalu, najverjetneje v začetku prihodnjega leta.