Britanski Munro združuje strašljivo podobo, električni motor z močjo 280 kilovatov in robusten mehanski pogonski sklop.
Britanski proizvajalec električnih terenskih vozil Munro Vehicles je predstavil svoj prvi model, ki je posebnež predvsem zaradi najzmogljivejšega električnega štirikolesnega pogona 4x4 na svetu in tudi zaradi svoje strašljive podobe.
Munro, ki je sposoben brez napora prepeljati petčlansko posadko na najbolj razgibane lokacije, sprejme okroglo tono tovora in ima 3500 kilogramov vlečne zmogljivosti. Robustnež je na voljo z motorjema z 220 ali 280 kilovati, skupaj z možnostjo dveh baterijskih sklopov, 61 ali 82 kilovatnih ur, kar omogoča doseg do 460 kilometrov oziroma do 16 ur delovanja z enim polnjenjem baterije.
Munro je na voljo z dvema možnostma polnjenja z izmeničnim tokom, 7-kilovatnim za polnjenje baterije čez noč in 22-kilovatnim, ki zagotavlja popolno polnjenje v približno treh urah in pol. Na voljo je tudi standardni polnilnik DC CCS, ki omogoča, da se baterija napolni v nekaj več kot 30 minutah.
Aksialni električni motor je nameščen sredinsko, pogonski sklop je mehanski. Navor je prilagojen z največjo hitrostjo 80 kilometrov na uro, različica z 280 kilovati pa lahko pospeši do 100 kilometrov na uro v samo 4,9 sekunde. Največji navor 700 Nm je na voljo do 80 kilometrov na uro, kar pomeni, da lahko Munro brez napora vleče zavirano prikolico s težo do 3500 kilogramov.
Terenska zmogljivost vozila je dodatno izboljšana z 48-centimetrsko oddaljenostjo od tal in z možnostjo brodenja po 80 centimetrov globoki vodi. Enako impresivna sta 84- in 51-stopinjski pristopni in odhodni kot ter 148-stopinjski prelomni kot, tako da se Munro brez napora spopade s strmimi hribi, močno razgibanim terenom, kraterji in podobnimi ovirami.
Prihodnje leto bodo izdelali le 250 avtomobilov, kasneje v novi tovarni tudi desetkrat več. Izhodiščna cena za pošastneža je približno 58.000 evrov.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji