To je prvi povsem nov brazilski Volkswagen, ki bo osvajal tudi Evropo

29. 5. 2020 | Jure Šujica
Deli

Na to stran Atlantika naj bi prišel čez dve leti, v Braziliji pa bo lov na kupce začel že letos.

Verjetno nikoli niste pomislili na to, kje je bil razvit vaš avtomobil? Nekateri, predvsem korejski avtomobilski proizvajalci se tako recimo odločajo in svoje avtomobile, namenjene Evropi, razvijajo v tukajšnjih razvojnih centrih.

Volkswagen na drugi strani evropske avtomobile razvija na domačih tleh, hkrati pa tukajšnje rešitve v veliki meri implementira tudi v avtomobilih, namenjenih trgom na drugi celinah.

A ne vedno. V četrtek je bil namreč v Braziliji predstavljen prvi avtomobil, ki so ga v tamkajšnjem razvojnem centru sicer razvili na Volkswagnovi platformi zadnje generacije MQB, večina preostalih komponent pa je bila nato narejenih s pomočjo lastnega znanja Volkswagen Nivus.

Da ne gre za evropskega Volkswagna, je jasno že iz njegove oblike, ki se precej odmika od ustaljene podobe modelov, kot so T-Roc, Touareg, T-Cross ali Tiguan, čeprav se po merah uvršča ravno med slednja dva.

V dolžino namreč meri 4.266, v širino 1.757, v višino pa 1.493 milimetre. Ob tem bo ponujal še 415 litrov prtljažnega prostora, kar je povsem dovolj za vsaj drugi avtomobil oziroma celo potrebe mlajše tričlanske družine.

Tehnološko na ravni evropski bratov

Čeprav je bil Nivus narejen v Braziliji, pa za svojimi evropskimi brati ne bo kaj dosti zaostajal niti na tehničnem področju. Tako mu bodo recimo namenili senzor utrujenosti voznika, sistem za pomoč pri speljevanju v klanec, LED-klasične in dnevne luči in pa radarski tempomat s sistemom za samodejno zaviranje v sili, če naštejemo vsaj nekatere izmed rešitev.

Poleg varnostnih rešitev pa bo Nivus tehnološko dovršen tudi na področju zabavne tehnologije. Opremljen bo namreč z 10-palčnim zaslonom informativno-zabavnega sistema z vgrajenim sistemom za prenos aplikacij VW Play in vgrajenimi 10 gigabajti prostora na trdem disku.

Voznikov delovni prostor bo sicer delno spominjal na tistega iz Golfa, pri katerem si je izposodil tudi volan, za njim pa se bo skrivala digitalna instrumentna plošča.

Motorizacija bo vsaj na začetku bolj skromna. Volkswagen ga bo namreč ob prihodu na brazilski trg ponudil le v kombinaciji z litrskim bencinskim trivaljnikom z močjo 94 kilovatov (128 'konjev') in oznako 200 TSI, ki bo moč na sprednji kolesni par prenašal prek šeststopenjske avtomatike. Zanimivo, poganjal ga bo lahko tako klasičen bencin kakor tudi etanol.

Povsem nova izkušnja nakupa

Volkswagen se je predstavitve novinca lotil nekoliko drugače kot do zdaj.

Večino, 85 odstotkov salonov v Braziliji so namreč opremili s sistemom DDX (Digital Dealer Experience), prek katerega bodo lahko potencialni kupci avtomobil s pomočjo virtualne predstavitve spoznali v celoti in še preden ga bodo naročili.

Očitno je, da so pri brazilski veji Volkswagna razvoju novinca namenili veliko časa in sredstev, kar pa glede na načrte matičnega podjetja niti ne preseneča.

Nivus bo namreč letos na voljo v Braziliji, prihodnje leto v Argentini in morebiti tudi v drugih južnoameriških državah, čez dve leti pa ga bomo lahko zagledali tudi na evropskih cestah.

Kakšna bo takrat cena, ni znano, povsem verjetno pa je, da bo postavljen nekje blizu dna cenika Volkswagnovih vozil.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem