Ob nespremenjenih zahtevah po znižanju izpustov je pod vprašajem kar nekaj dobro prodajanih modelov.
Vodstvo češke Škode opozarja, da bodo zaradi prihajajočih predpisov o emisijah Euro 7, ki so najstrožji, kar jih je bilo kdaj v veljavi, njihove cenovno dostopnejše modele morda prenehali izdelovati. Njihova prihodnost je vprašljiva, če bo nov emisijski standard Euro 7, ki naj bi bil sprejet leta 2025 ali 2026 takšen, kot je predviden.
Po navedbah čeških medijev je predsednik Škodinega sindikata Jaroslav Povšik opozoril, da bi lahko zaradi predpisov Euro 7 Škodini majhni avtomobili postali pretirano dragi. Tudi Škodin izvršni direktor Michal Kadera je ponovil, da bodo cene modelov Kamiq, Fabia in Scala cenovno izven dosega kupcev. Škoda je lani kupcem dostavila 96.300 avtomobilov Kamiq, 39.500 primerkov modela Scala in 92.700 vozil Fabia. Ti avtomobili so predstavljali 31 odstotkov celotne prodaje znamke.
Opustitev Škodinih trojčkov, ki si delijo najmanjšo platformo za bencinske avtomobile skupine Volkswagen, bi se zgodila vzporedno s koncernskim sorodnikom Audijem A1, ki naj bi ga opustili s koncem sedanje generacije. Ni presenetljivo, da je na udaru tudi Volkswagen Polo, ki si prav tako deli omenjeno platformo.
Predlagani predpisi standarda Euro 7, ki so še v zaključni fazi, so namenjeni nadaljnjemu zmanjšanju izpustov iz bencinskih in dizelskih vozil. Predvideno je znižanje emisij dušikovih oksidov (NOx) za 35 odstotkov, pri čemer naj bi bila vsa vozila omejena na 60 miligramov na kilometer. S tem bodo dizelska vozila usklajena z bencinskimi.
Poleg tega se bodo predlagani novi predpisi osredotočali tudi na zmanjšanje emisij pnevmatik in zavor, vsi novi avtomobili in tovornjaki pa bodo morali biti opremljeni z vgrajenimi sistemi za spremljanje, ki bodo nadzirali, ali so izpusti v zakonskih mejah.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj