Tretja generacija Honde HR-V s povsem novo podobo in samo še s hibridnim pogonom.
Pisalo se je leto 1999, ko so pri Hondi predstavili prvo generacijo modela HR-V, za tiste čase precej nenavaden avtomobil razmeroma oglatih potez in z zametki kasnejšega razreda urbanih križancev. Izdelovali so ga sedem let in si nato vzeli sedem let premora do naslednika; zdaj prihaja tretja generacija, ki je zasnovana povsem na novo in prilagojena novim smernicam mobilnosti.
Preberite še: Evropska premiera: Honda HR-V - enako velika in hkrati manjša ter večja
Zato tudi ni posebno presenečenje, da je novi HR-V na voljo samo s hibridnim pogonom, ki ga sestavljata 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z 79kilovati(107 KM) in nenavadno zmogljiv elektromotor z močjo 96 kW (131 KM) in največjim navorom 253 njutonmetrov. Z elektriko ga oskrbuje majhna litijeva baterija ali pa dobi energijo neposredno iz generatorja v motorju z notranjim zgorevanjem.
Avtomobil od 0 do 100 kilometrov na uro pospeši v 10,7 sekunde, doseže najvišjo hitrost 170 km/h in v povprečju zahteva 5,4 litra bencina na 100 kilometrov. Za prihranek sklopka po potrebi loči oba pogonska stroja in omogoča tako imenovano jadranje ali pa uporabi kinetično energijo za rekuperacijo.
Novi HR-V z dolžino 4,46 metra za nekaj centimetrov prekaša predhodnika, ima prijetno zaobljeno karoserijo in vso osvetlitev svetilnimi diodami. V notranjosti voznika pričaka pregledna instrumentna plošča z velikim osrednjim zaslonom, občutljivim na dotik in z enostavnimi izbirniki. Namestitev posode za bencin pod prednjimi sedeži omogoča dodaten prostor zadaj, kjer so tudi tokrat »magično« zložljivi sedeži, ki jih je mogoče postaviti navpično. Prostora za noge potnikov na zadnjih sedežih je precej in čeprav je HR-V metra nekoliko nižji od predhodnika, se tudi visokim potnikom ni treba bati stika s streho. Vrata prtljažnika se odpirajo in zapirajo električno in vanj gre pri zloženih sedežih do 1305 litrov prtljage.
Na slovenski trg HR-V prihaja s tremi nivoji opreme, med njimi izstopa najdražji, ki avtomobilu dodaja tudi nekaj dodatnih estetskih elementov na primer vzdolžne strešne nosilce in poudarke v oranžni barvi. Cena za osnovno izvedbo (oskubljena s popustom ob financiranju) je 27.890 evrov, za najdražjo pa je treba odšteti 32.490 evrov. Pri uvozniku AC Mobilu bodo letos skušali prepričati 100 kupcev.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere