Razvpiti Teslin Cybertruck je na ameriškem preizkusnem trčenju NHTSA osvojil vseh pet zvezdic.
Ameriška nacionalna uprava za varnost v cestnem prometu (NHTSA) je v okviru programa za ocenjevanje varnosti novih avtomobilov opravila prvo preizkusno trčenje Teslinega Cybertrucka, s čimer je vozilo po skoraj poldrugem letu od začetka prodaje dobilo prvo uradno varnostno oceno. In ta je odlična, saj je električni poltovornjak osvojil pet zvezdic v skupni oceni in tudi v skoraj vseh posameznih kategorijah.
Cybertruck tako sledi ostalim Teslinim modelom, ki so vsi po vrsti prav tako prejeli pet zvezdic. Pri preizkusu čelnega trka, ki simulira čelno trčenje med dvema podobnima voziloma, pri čemer testno vozilo trči v ravno, togo oviro s hitrostjo 90 kilometrov na uro. V tem testu je NHTSA varnosti voznika podelila varnostno oceno s petimi zvezdicami, sovoznika pa s štirimi zvezdicami.
Poročilo omenja, da sta se voznikova in sovoznikova zračna blazina v tem preskusu pravilno sprožili, vendar se nista sprožili niti sovoznikova kolenska blazina niti voznikova kolenska blazina. Pri Tesli so potrdili, da so zračne blazine za kolena zasnovane tako, da ostanejo nesprožene za ta specifični test.
Pri preskusu bočnega trčenja je Cybertruck prejel skupno oceno varnosti s petimi zvezdicami. Ta kategorija je sestavljena iz dveh posameznih testov, ki sta nato združena v skupno oceno. Obstajata preskus stranske ovire, ki simulira trčenje med dvema voziloma v križišču, in preskus stranskega droga, ki simulira trčenje vozila v pritrjen predmet, kot je drevo ali steber.
Pri preskusu stranske ovire se premikajoča ovira pod kotom 27 stopinj zaleti v voznikovo stran testnega vozila pri 63 kilometrih na uro. Pri preskusu s stranskim drogom je testno vozilo nagnjeno pod kotom 75 stopinj in pri 33 kilometrih na uro trčilo v togi drog. V vsakem od teh posameznih testov je Cybertruck prejel oceno s petimi zvezdicami, tako za sprednji kot zadnji sedež.
Nazadnje je Tesla Cybertruck prejel oceno štiri zvezdice (od največ petih zvezdic) v testu odpornosti proti prevračanju, ki meri tveganje prevračanja v scenariju izgube nadzora nad vozilom. NHTSA je opozorila, da se Cybertruck med dinamičnim testom ni prevrnil, vendar obstaja 12,4-odstotno tveganje prevračanja.