BYD, kitajski velikan električnih vozil jih je pred kratkim s tovorno ladjo poimenovano BYD Explorer No. 1 pripeljal kar 7.000!
To znamenito plovilo, prva kitajska ladja, namenjena izvozu domačih električnih vozil, je s plovbo v Evropo najavila novo dobo za kitajski izvoz avtomobilov.
V vseh pogledih izjemna ladja
Explorer No. 1, je v kitajskem pristanišču Yantai 9. januarja sprejela prve avtomobile namenjene evropskim kupcem. Impozantna ladja, ki se razteza na 199,9 metrov dolžine, se ponaša z zmogljivostjo osupljivih 7000 vozil, je v lasti Zodiac Maritime in v najemu pri znamki BYD. Poleg svoje impresivne velikosti in zmogljivosti tovora, je posebnost Explorerja No. 1 tudi uporaba okoljkso bolj sprejemljivega utekočinjenega zemeljskega plina (LNG) kot primarnega goriva za svoj glavni motor in generatorje.
Novo poglavje za kitajski avtomobilski izvoz
Ladjedelnica, China International Marine Containers Group (CIMC), je njeno prvo plovbo v evropske vode opisala kot "novo dobo" za kitajska vozila. Potencial Kitajske kot glavne avtomobilske izvozne države nakazuje tudi njeno lansko prehitevanje Japonske, s čimer dobiva še večji zagon. S skoraj 1,6 milijona popolnoma električnih vozil, prodanih leta 2023 (in 3. milijoni vključno s priključnimi hibridi), je tako BYD pripravljen, da letos še dodatno utrdi svojo svetovno prevlado.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj