Na eni strani bo postala bolj dinamična na drugi pa tudi bolj športna
Japonska Toyota je naslednja v vrsti (azijskih) avtomobilskih znamk, ki se je resneje lotila predelav svojih (naj)bolj priljubljenih modelov ter jih kupcem ponujati v nekoliko bolj dinamični podobi. Po pravem športniku, Yarisu GR in Corolli GR Sport je namreč nastopil tudi čas za CH-R GR Sport. Dinamično oblikovan hibridni križanec bo tako v nekoliko bolj dinamični podobi na voljo že s prihodnjim modelnim letom.
Zaščitni znak nove in posebne izdaje CH-R-ja bo svetleča črna barva, v katero bodo odeti nekateri karoserijski elementi, od katerih pa so sicer novi le okvirji sprednjih žarometov, zadnji spojler ter 19-palčna platišča iz lahke litine. Sicer pa se bo športen duh tudi po zaslugi izbranih materialov nadaljeval v notranjosti, kjer bodo potnikom in vozniku namenjeni sedeži iz alkantare in pa volanski obroč iz perforiranega usnje – šivi sedežev in obroča bodo ob tem obarvani v rdečo barvo.
Prostor za prestiž
Čeprav CH-R GR Sport ne bo bolj zmogljiva od klasičnih izvedb CH-R, pa pti Toyoti vseeno obljubljajo nekaj več vozne dinamike. To naj bi dosegli na račun tršega vzmetenja in pa že omenjenih novih platišč, na katerih bodo nameščene zmogljivejše pnevmatike Continental Premium Contact 6.
Hkrati z GR Sport pa so pri Toyoti predstavili še eno posebno izdajo modela CH-R, poimenovano C-HIC. In medtem ko GR Sport poudarja vozniško dinamiko ter športen videz, so pri drugi pozornost namenili udobju ter eleganci. Spremembe pri slednji bodo sicer najbolj izrazite v notranjosti, kjer se bodo kot največja novost nahajali električno nastavljivi sedeži iz dvobarvnega usnja v barvni kombinaciji črne in orhideje.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem