Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce

28. 6. 2023 | Matjaž Gregorič

Nova generacija Toyotinega križanca C-HR se po vzoru predhodnika postavlja z drzno obliko in številnimi tehnološkimi sladkorčki.

Toyota, ki dolgo časa ni spravila od sebe oblikovno razgibanega avtomobila, je ta urok presekala leta 2016 s prvo generacijo modela C-HR.  Zdaj je na vrsti naslednja generacija, ki je tako kot doslej namenjena iskanju novih, predvsem mlajših kupcev.  

Novi C-HR ima s seboj dostojno popotnico – več kot 750.000 izdelanih primerkov prve generacije, poleg tega pa ponovno zelo drzno zunanjost in v dobršni meri digitalizirano potniško kabino, kar naj bi bilo všeč prav mlajši generaciji. 

Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce
Toyota

Nekoliko presenetljivo je, da kljuke zadnjih vrat niso ponovno skrite v okenskem okvirju, vendar ima avtomobil zato večje steklene površine, medtem ko so platišča lahko do velikosti 20 palcev in temu primerno skupaj z dvobarvnim lakiranjem poudarjajo dinamične karoserijske elemente.

Zakonca Macron bosta predložila "znanstvene dokaze", da je Brigitte ženska
Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce
Toyota

Zanimivi so tudi svetlobni triki notranjosti, kjer se ambientalna osvetlitev s kar 64 barvnimi odtenki spreminja iz rdeče v modro, ko klimatska naprava znižuje temperaturo in se prilagaja različnim svetlobnim razmeram dneva. Prav tako se samodejno spremeni v opozorilno rdečo, če na primer asistenca za izhod pri vratih zazna nevarnost, ali pri priključnem hibridu odraža stopnjo napolnjenosti baterije.

Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce
Toyota

Vozniku je namenjena  12,3-palčna digitalna instrumentna plošča, s tremi predhodno nastavljenimi postavitvami, ki jih je mogoče prilagoditi s stikali na volanu, na voljo pa je tudi glasovno ukazovanje. Veliko notranjih materialov je iz reciklirane plastike, njihov delež delov se je v primerjavi s predhodnikom kar podvojil, med drugim so v stranskih oblogah prtljažnika in celo na sedežih.

Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce
Toyota

Motorno paleto motorjev sestavljata 1,8-litrski in 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, oba delujeta v hibridnem, večji tudi v priključno hibridnem načinu. Slednji za mestno vožnjo ponuja tudi možnost vožnje z enim pedalom. Izboljšane lastnosti električnega motorja pri hladnem zagonu omogočajo začetek delovanja pri nižjih temperaturah brez pomoči motorja z notranjim zgorevanjem. Poleg tega bo na voljo izvedba z novim inteligentnim štirikolesnim pogonom.

Novi Toyotin C-HR naj bi prišel na evropske ceste (prodajali ga bodo samo na stari celini) v začetku prihodnjega leta.

Preberite še: Zakaj najmanjši avtomobili zapuščajo trg? To je njihova usoda ...

BONUS VIDEO: Ta električni avto očitno grozi evropskim proizvajalcem.