Japonska znamka znova odpira lov na mlajše kupce

Nova generacija Toyotinega križanca C-HR se po vzoru predhodnika postavlja z drzno obliko in številnimi tehnološkimi sladkorčki.

Toyota, ki dolgo časa ni spravila od sebe oblikovno razgibanega avtomobila, je ta urok presekala leta 2016 s prvo generacijo modela C-HR.  Zdaj je na vrsti naslednja generacija, ki je tako kot doslej namenjena iskanju novih, predvsem mlajših kupcev.  

Novi C-HR ima s seboj dostojno popotnico – več kot 750.000 izdelanih primerkov prve generacije, poleg tega pa ponovno zelo drzno zunanjost in v dobršni meri digitalizirano potniško kabino, kar naj bi bilo všeč prav mlajši generaciji. 

Toyota

Nekoliko presenetljivo je, da kljuke zadnjih vrat niso ponovno skrite v okenskem okvirju, vendar ima avtomobil zato večje steklene površine, medtem ko so platišča lahko do velikosti 20 palcev in temu primerno skupaj z dvobarvnim lakiranjem poudarjajo dinamične karoserijske elemente.

Toyota

Zanimivi so tudi svetlobni triki notranjosti, kjer se ambientalna osvetlitev s kar 64 barvnimi odtenki spreminja iz rdeče v modro, ko klimatska naprava znižuje temperaturo in se prilagaja različnim svetlobnim razmeram dneva. Prav tako se samodejno spremeni v opozorilno rdečo, če na primer asistenca za izhod pri vratih zazna nevarnost, ali pri priključnem hibridu odraža stopnjo napolnjenosti baterije.

Toyota

Vozniku je namenjena  12,3-palčna digitalna instrumentna plošča, s tremi predhodno nastavljenimi postavitvami, ki jih je mogoče prilagoditi s stikali na volanu, na voljo pa je tudi glasovno ukazovanje. Veliko notranjih materialov je iz reciklirane plastike, njihov delež delov se je v primerjavi s predhodnikom kar podvojil, med drugim so v stranskih oblogah prtljažnika in celo na sedežih.

Toyota

Motorno paleto motorjev sestavljata 1,8-litrski in 2,0-litrski bencinski štirivaljnik, oba delujeta v hibridnem, večji tudi v priključno hibridnem načinu. Slednji za mestno vožnjo ponuja tudi možnost vožnje z enim pedalom. Izboljšane lastnosti električnega motorja pri hladnem zagonu omogočajo začetek delovanja pri nižjih temperaturah brez pomoči motorja z notranjim zgorevanjem. Poleg tega bo na voljo izvedba z novim inteligentnim štirikolesnim pogonom.

Novi Toyotin C-HR naj bi prišel na evropske ceste (prodajali ga bodo samo na stari celini) v začetku prihodnjega leta.

Preberite še: Zakaj najmanjši avtomobili zapuščajo trg? To je njihova usoda ...

BONUS VIDEO: Ta električni avto očitno grozi evropskim proizvajalcem.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol