Hkrati se omenja možnost dvosedežnega športnega avtomobila s sredinsko nameščenim motorjem.
Duet japonskih kupejev, ki že nekaj let navdušuje ljubitelje športnih avtomobilov iz dežele vzhajajočega Sonca, naj bi počasi odšel v pokoj. A če se je še pred časom govorilo, da naj bi naveza Toyota-Subaru v prihodnjih letih pripravila njuni istoimenski zamenjavi, kot vse kaže, se to vendarle ne bo zgodilo, vsaj ne tako, kot bi ga pričakovali … Kar pa morda niti ni tako slabo.
Novico, da naj bi znamki vendarle ukinili oba modela, razkriva avtomobilska revija Best Car, razlog za prenehanje proizvodnje pa naj bi bil različen pogled obeh strani na razvoj vozil, zaradi česar bosta v prihodnosti delovali ločeno. Kaj to pomeni na Subarujevi strani, sicer še ni jasno, se pa zato jasna slika že kaže na Toyotini strani. Omenjena znamka naj bi namreč model GT86 nadomestila z nedavno predstavljeno Supro oziroma z njeno šibkejšo izvedbo, ki pod motornim pokrovom skriva 'le' dvolitrski turbo motor.
Na začetku smo napisali, da ukinitev modela GT86 morda ni slaba poteza. Z njenim odhodom naj bi se namreč pri Toyoti sprostilo mesto za vrnitev še enega legendarnega športnega kupeja znamke, ki je tako kot Supra iz ponudbe izginil kmalu po letu 2000. Govorimo seveda o dvosedežniku s sredinsko nameščenim motorjem, modelu MR-2, tega pa bi Toyota po nekaterih ugibanjih lahko izdelala v sodelovanju s Subarujem, kar bi pomenilo, da bi se partnerstvo vendarle obdržalo. Subaru do zdaj sicer trgu še nikoli ni ponudil tovrstnega avtomobila, a glede na to, da je enako veljalo za model BRZ, je mogoč tudi zgoraj opisan scenarij.