Toyota in Softbank z novimi rešitvami za mobilnost prihodnosti

5. 10. 2018 | Jure Šujica
Deli

Storitev naj bi omogočala souporabo avtomobilov na klic in nove možnosti v logistiki.

Z uvajanjem informativno-razvedrilnih sistemov v avtomobile ti postajajo vedno bolj povezani z različnimi storitvami, kljub temu pa iz dneva v dan prihajajo na trg različne nove storitve. Za eno izmed zadnjih sta poskrbela japonski avtomobilski proizvajalec Toyota in tamkajšnji ponudnik rešitev za mobilne telefone ter tablice SoftBank.

Storitev Monet, ki bo povezala največji japonski podjetji na področju avtomobilske industrije in interneta stvari, bo ena od prvih tovrstnih na svetu. Gre namreč za storitev, v končni fazi namenjeno avtonomnim avtomobilom, ki bo uporabnikom sprva omogočala souporabo vozil na klic prek partnerskih podjetij. V tej podobi naj bi storitev zaživela do konca fiskalnega leta 2018 oziroma do aprila 2019.

V nadaljevanju naj bi se zmogljivosti storitve zelo razširile. Kot rečeno, naj bi namreč storitev v letu 2020 uvedli v avtonomne avtomobile, ti pa bi nato lahko skrbeli poleg prevoza ljudi tudi za logistiko. Kot primer pri Toyoti navajajo možnost uporabe tovrstnih vozil za potrebe nujne medicinske pomoči, pri čemer bi bilo že v vozilu mogoče opraviti prve posege, ali pa kot potujoče pisarne in celo kot vozila za dostavo hrane z vgrajeno kuhinjo.

Vrednost celotne storitve naj bi v prvi fazi znašala približno 15 milijonov evrov, vložek pa naj bi se v prihodnjih letih še močno povečal, celoten proračun naj bi tako narasel na 75 milijonov evrov. Stroške si bosta obe podjetji delili v skoraj enakem razmerju: 50,25 odstotka naložbe bo pokril SoftBank, 49,75 odstotka pa Toyota.

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"