Japonski avtomobilski gigant je dopolnil ponudbo lahkih gospodarskih vozil z novim Proace Maxom, ki je sorodnik dostavnikov koncerna Stellantis.
Po tem, ko je japonska Toyota s pomočjo koncerna Stellantis vzpostavila združbo lahkih gospodarskih vozil v manjšem in srednjem razredu, zdaj z novim dostavnikom zapolnjuje še vrzel med večjimi modeli. Tudi tokrat so si vozilo »izposodili« pri že omenjenem koncernu in novi Proace Max je v tesnem sorodstvu s Fiatom Ducatom, Peugeotom Boxerjem, Citroënom Jumperjem in Oplom Movanom.
Pri Toyoti sicer trdijo, da Proace Max poudarja njihovo identiteto, a se od omenjenih razlikuje zgolj z nekaj oblikovnimi podrobnostmi, enako pa velja tudi za notranjost, kjer bodo odslej digitalni merilniki in najsodobnejši komunikacijski sistem.
V skladu s Toyotinim večsmernim pristopom k ogljični nevtralnosti bo dostavni novinec na voljo z električnim pogonom, s čimer japonska znamka poudarja svoje prepričanje, da kupci že zdaj potrebujejo vrsto cenovno dostopnih in praktičnih možnosti za pospešitev zmanjševanja CO2 in za uspešen prehod na mobilnost brez emisij v prihodnosti. Najnovejša baterijska električna tehnologija zagotavlja doseg do 420 km (standard WTLP).
Kot največji model v Toyotini paleti lahkih gospodarskih vozil bo Proace Max na voljo v šestih konfiguracijah, ki vključujejo dve medosni razdalji, tri dolžine in tri višine s prostornino za tovor do 17 kubičnih metrov. Nakladanje in razkladanje je preprosto zaradi vrat v polni višini in praktične kvadratne odprtine z nizkim pragom za enostaven dostop.
Prvič pri Toyoti se zadnja vrata tovornega prostora odprejo za 270 stopinj. Pri Toyoti bodo veliko pozornosti posvečali tudi predelavam in posebnim izvedbam, na voljo bodo tudi enosmerni ali trismerni prekucnik, vključno z izbirno postavitvijo šasije, platforme in kabine za ekipo z dvema vrstama sedežev.
Preberite še: To je avtomobil, s katerim se naokrog prevaža priljubljeni slovenski duhovnik Martin Golob
BONUS VIDEO: To so najbolj precenjeni in podcenjeni avtomobili v 2023!
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj