Ne le videz, druga najmanjša Toyota si z večjo sestro deli tudi nekatere tehnične rešitve.
Ko neka avtomobilska znamka predstavi novo generacijo svojega najbolje prodajanega modela, lahko običajno z zanimanjem opazujemo, kako se njegovi prepoznavni elementi v prihodnjih letih prenašajo v dražje – še precej bolj pa tudi v cenejše – modele. Od barvnih kombinacij do dizajnerskih potez pa tudi vmesnikov info-zabavnega sistema. No, pri Toyoti pa so šli še korak dlje in pri izdelavi nove generacije modela Yaris uporabili tudi enako zasnovo, kot recimo pri uspešni Corolli.
Nova Toyota Yaris je že četrta generacija leta 1999 predstavljenega avtomobila, s katerim je Toyota na novo začrtala pot v nekdaj izjemno priljubljenem avtomobilskem B-segmentu. A od prve – pa tudi druge in tretje – generacije se novi Yaris močno razlikuje. Corolli namreč ne sledi zgolj ko je govora o tehnični zasnovi, pač pa vsaj nekoliko tudi oblikovno. Tako je poleg dvobarvne zunanjosti (ki jo 'poseduje' že odhajajoča generacija) moč opaziti tudi navzgor zavihana zadnja vrata, veliko sprednjo masko hadilnika in še kaj. Sicer pa avtomobil vseeno ostaja precej samosvoj, kar daje vedeti tudi v notranjosti, kjer glavnino pozornosti nase pritegne velik zaslon info-zabavnega sistema.
Prav omenjeni zaslon pa je ena izmed treh rešitev, za katere pri Toyoti pravijo, da bodo pomagale k čim večji zbranosti voznika. Tudi zato je postavljen nekoliko višje na armaturni plošči, pravzaprav skoraj v višino oči in le nekoliko nižje od projicirnega zaslona, ki ga bo Toyota prav tako ponudila kupcem. Sicer pa bo v kabini na listi dodatne opreme na voljo tudi indukcijski polnilnik pametnih telefonov, ambientalna osvetlitev in pa ogrevan volanski obroč.
Manjša poraba, manj izpustov
In če se vrnemo k povezavi s Corollo. Toyota je Yarisu namenila arhitekturo TNGA. To pomeni v prvi vrsti nižje težišče vozila in posledično boljšo vodljivost, dodatno pa k temu pripomore še trše vzmetenje. Temu pa seveda sledi tudi nekaj več moči. Prejšnja generacija je bila tista, ki se je kupcem prva ponudila v kombinaciji bencinskega in elektromotorja, četrta pa je naredila še korak naprej. Skupne (sistemske) moči bo namreč 15 odstotkov več kot do sedaj, hkrati pa naj bi bila kar za petino boljša tudi poraba goriva – v veliki meri po zaslugi večje termične učinkovitosti motorja.
Čeprav je bil Yaris popolnoma razkrit, pa datum prihoda v Evropo še ni znan; vsekakor se bo to zgodilo po novem letu. Sicer pa bo sprva na voljo zgolj z litrskim in 1,5-litrskim bencinskim motorjem – dizlov pri Toyoti že lep čas ne izdelujejo več z izjemo tistih vgrajenih v Land Cruiserje -a pri Toyoti že napovedujejo, da se bo motorna ponudba v prihodnje še povečala.