Toyota končala prvo fazo gradnje revolucionarnega razvojnega centra

29. 4. 2019 | Jure Šujica
Deli

Nov center naj bi podjetju omogočil na enem mestu izvajanje vseh preizkusov novih vozil.

Lani, natančneje v februarju, je japonska avtomobilska znamka Toyota predstavila načrt svojega novega tehničnega središča Shimoyama na Japonskem. Z njim bi dopolnila obstoječi testni poligon Hokajdo, ki je namenjen zimskim testiranjem, osrednji del središča pa bo predstavljalo dirkališče, dolgo 5,3 kilometra, narejeno po zgledu slovitega Nürburgringa. Ravno ta del je pred dnevi že odprl svoja vrata in začel delno obratovati.

V omenjenem centru je tako že začelo delati 50 zaposlenih, večina izmed njih pa je testnih voznikov, ki bodo tako daleč stran od radovednih oči in fotografov preizkušali nove avtomobile. Tako imenovana podeželska cesta je dolga približno 5,3 kilometra, poleg tega pa bo ob razgibanem reliefu med najnižjo in najvišjo točko ponujala kar 75 metrov višinske razlike.

Konec projekta v letu 2023

Ob odprtju novega centra je bil prisoten predsednik znamke Toyota, Akio Toyoda, ki je odprtje pospremil z obilico zadovoljstva. »Rad bi se iskreno zahvalil prefekturi Aichi, mestoma Toyota in Okazaki ter seveda prebivalcem Shimoyame za njihovo neprecenljivo pomoč, razumevanje in sodelovanje med gradnjo Toyotinega tehničnega centra Shimoyama. S ciljem izdelave vedno boljših avtomobilov smo nadaljevali številne poskuse 'čutenja ceste' in 'komunikacije z avtomobili' med vozniškimi testi po svetu, vključno s projektom vožnje po petih celinah in nastopom na dirki za 24 ur Nürburgringa. Poleg izvajanja testov po svetu in poustvarjanja zahtevnih vozniških razmer na naši novi stezi nameravamo temeljito prevetriti vsak naš model in razviti avtomobile, ki poosebljajo užitek do vožnje.«

Osrednji del novega, skupno 65 kvadratnih kilometrov velikega testnega območja (za primerjavo: to je le malenkost več, kolikor meri površina celotne občine Ptuj) bo morda najbolj zanimiv, nikakor pa ne edini ali največji. V prihodnjih štirih letih bodo vzhodno od njega zgradili še poligon za preizkušanje največjih hitrosti avtomobilov, na zahodni strani pa bo sledil še proizvodni obrat. Celoten kompleks naj bi bil tako končan do marca 2023, kruh pa bo dajal skupno 3.300 delavcem. Celotna investicija naj bi sicer znašala 300 milijard jenov oziroma 2,4 milijarde evrov.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol