Pri Mitsubishiju po novih modelih Colt in ASX prihodnje leto s priključno-hibridnim Outlanderjem ponovno odločneje med srednje velike športne terence.
Ko je po napovedih v sredini leta 2020 že kazalo, da se bo japonski Mitsubishi postopno začel umikati z evropskega trga, so si pri proizvajalcu, ki je del naveze Renault-Nissan-Mitsubishi, premislili in na novo začrtali evropsko strategijo. V njej je zapisano, da bodo še naprej širili svojo paleto modelov, da bi na pomembnem evropskem avtomobilskem trgu pokrili osrednje ključne segmente z elektrificiranimi modeli.
Tako bodo po predstavitvi novih generacij modelov Colt, katerega osnova je Renault Clio in prihaja jeseni, ter ASX, ki je klonirani Renault Captur in ga bodo poslali med kupce žet ta mesec, prihodnje leto nastopili še z novim Outlanderjem. Pogonski sklop bo temeljil na drugi generaciji naprednega priključno-hibridnega sistema štirikolesnega pogona. Sodelovanje 2,4-liitrskega bencinskega štirivaljnika in dveh elektromotorjev bo zagotavljalo sistemsko moč 184 kilovatov (250 KM), z napolnjeno baterijo, ki bo lahko shranila 20 kilovatnih ur električne energije, pa bo Outlander lahko prevozil do 80 kilometrov v električnem režimu.
Novi, 4,71 metra dolgi Outlander bo največji Mitsubisijev model v Evropi. V Združenih državah Amerike, v Avstraliji in v nekaterih azijskih državah je že nekaj časa naprodaj, v običajnih bencinskih izvedbah ima lahko tudi sedem sedežev, v hibridni jih je lahko pet. Pri Mitsubishiju obljubljajo popoln nabor najnovejših varnostnih in drugih asistenčnih sistemov. Outlanderja nameravajo evropskim kupcem prvič pokazati konec oktobra letos.