Prenova bo zajela zunanjost in notranjost vozila, posodobljena bo tudi motorna paleta.
Renault je z modelom Kadjar na avtomobilski trg vstopil leta 2015, bil pa je to šele tretji poskus francoske avtomobilske znamke v razredu športnih terencev za (neuspešno) prvo generacijo modela Koles in Captur. Od prvega izmed njiju se je Kadjar na trgu obnesel precej bolje, saj je v le treh letih prisotnosti našel približno 450.000 kupcev, prihodnja tri ali štiri leta pa se bo za kupce potegoval z nekoliko osveženo podobo.
Prenovljeni Kadjar bo največ sprememb prejel na sprednjem delu, kjer bo nova maska hladilnika izdelana po vzoru modela Megane. V notranjosti bodo najbolj opazne nove vratne obloge in pa nekoliko večji zaslon informativno-razvedrilnega sistema. Za pogon bodo skrbeli štirje turbo bencinski motorji s prostornino 1,3 litra (vsi bodo opremljeni s filtrom trdih delcev) ter močjo med 140 in 160 'konji' (103–118 kilovatov) in štirje dizli, dva 1,5- in dva 1,8-litrska stroja z močjo med 115 in 150 'konji' (85–110 kilovati). Vsi dizli bodo opremljeni s sistemom za selektivno katalitično redukcijo izpušnih plinov, najmočnejši pa tudi z možnostjo štirikolesnega pogona.