Ioniq 6 je novi električni Hyundai, ki se s tekočo aerodinamično obliko in odličnim koeficientom zračnega upora izrazito razlikuje od Ioniqa 5.
Hyundai sestavlja mozaik svoje serije električnih vozil Ioniq. Še pred Ioniqom 7 so predstavili Ioniq 6, in čeprav so ga leta 2020 po svoje že napovedali s konceptom Prophecy, sem nad zanimivostjo tekoče in aerodinamične oblike nove limuzine še vedno nekoliko presenečen. Pri zadku z majhnim “račjim” spojlerjem se je težko izogniti primerjavi s Porschejevim 911, zadnja luč pa podobno sveti po celotni širini.
Končni izdelek je seveda nekoliko drugačen od koncepta, a izžareva podobno vzdušje. Serijski model se zdi nekoliko višji, kar so očitno želeli omiliti s črno pobarvanimi pragovi. Oblikovalci se lahko potem pohvalijo z nizkim koeficientom zračnega upora - ta znaša 0,21. Da gre za Ioniq, pa vem že po dnevnih sprednjih in zadnjih lučeh, ki jih sestavljajo piksli - kot pri Ioniqu 5 torej. Ti bodo zaščitni znak celotne serije. Tokrat ima oblika nekoliko manj očitnega retro navdiha.
Preberite še: Test Hyundaia Ioniq 5
V notranjosti je precej podoben Ioniqu 5, le z nekoliko dinamičnejšimi oblikovalskimi potezami armaturne plošče, na kateri sta prav tako dva 12-palčna zaslona ter bolj limuzinskim, celo kupejevskim vzdušjem. Slednje soustvarja tudi sredinska konzola oz. tunel, ki ga v Ioniqu 5 ni.
Pri Hyundaiju še niso razkrili pogonskih možnosti. Glede na to, da si platformo z daljšo medosno razdaljo (mere še niso znane) deli z Ioniqom 5, pa bodo možnosti bržkone enake. S potencialom za še kakšno dodatno zmogljivejšo različico. Torej štiri možnosti - z manjšo baterijo kapacitete 58,2 kWh sta pri Ioniq 5 na voljo 125 kW različica s pogonom zadaj in 173 kW različica s pogonom na vsa štiri kolesa. Z večjo baterijo kapacitete 72,6 kWh pa je mogoče izbrati 160 kW različico s pogonom zadaj ali 225 kW s štirikolesnim pogonom.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"