... z norveškega trga. Hyundai se je namreč odločil, da se na trgu, kjer so električna vozila popolnoma prevzela prodajo, odpove še priključnim hibridom.
Od leta 2020 Hyundai na norveškem trgu prodaja le priključna vozila - torej električna in priključne hibride. Tako je imel Hyundai zadnji dve leti tam v ponudbi Ioniq 5 in 6, Tucson, električno Kono in Nexo, ki ga poganja vodik. Z novim letom bodo ostali le še baterijsko električni Ioniq 5 in 6 ter Kona Electric. Tucson se torej poslavlja. Pri Hyundaiu so prepričani, da odločitev ne bo vplivala na poslovanje na norveškem trgu.
Odločitev je smiselna - kar 81,6 odstotka vozil, ki so jih Norvežani prvič registrirali v novembru, je bilo namreč električnih (v novembru 2021 še 73,8 odstotka). Hyundaieva električna trojica je že doslej predstavljala kar 93 odstotkov Hyundaieve prodaje na Norveškem (90 odstotkov že v letih 2021 in 2020), Kona Electric in Ioniq 5 pa sta med najbolj priljubljenimi avtomobili na trgu. Pred kratkim so predstavili Ioniq 6, kmalu pa prihaja tudi električni SUV s tremi vrstami sedežev - Ioniq 7.
Preberite tudi: To norveško mesto bo prvo na svetu brez izpustov
Na vrhu je sicer Teslin Model Y, ki mu sledi Volkswagen ID.4, na tretjem mestu je Toyota Yaris (najbolj priljubljena v hibridni različici). Norvežani se za električne avtomobile vse bolj odločajo tudi namesto hibridov - ob 15.915 novih električnih avtomobilih se je na Norveškem v novembru prodalo še 1429 klasičnih in 1502 priključna hibrida. Novih registriranih avtomobilov, ki jih poganja le bencinski motor, je bilo le še 1,2 odstotka, dizelskih pa 2,2 odstotka.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del