Tudi Bugatti se podaja v električne vode

15. 3. 2019 | Jure Šujica
Deli

Z električnim modelom bi lahko dopolnili svojo modelno paleto pod modelom Chiron.

Bugatti je s predstavitvijo zadnjih dveh serijskih kreacij, modelov Divo in Chiron, na katerem sicer temelji prvi izmed dvojice ustvaril svoj doslej najzmogljivejši pogonski stroj. 1.103 kilovate ali 1.500 'konjev' proizvede osemlitrski agregat, znotraj katerega najdemo 16 valjev, dodatno moč pa mu vpihuje kvartet turbo puhal. Francosko-nemška znamka je že pred časom dejala, da ga bodo z bencinskim agregatom težko presegli in da je naslednji korak elektrifikacija.

Na nedavnem salonu v Ženevi, kjer je bil glavna zvezda njihovega razstavnega prostora 16,7 milijona evrov vreden unikat La Voiture Noire, pa so ideje o elektrifikaciji znova vzniknile. Na to temo je namreč za spletni portal Automotive News Europe ponovno spregovoril generalni direktor znamke, Stephan Winkelmann. Pogovor ni potekal o elektrifikaciji Chironovega naslednika (do predstavitve katerega bo trajalo še kar nekaj let), pač pa o okrepitvi modelne ponudbe Bugattija z električnim primerkom.

Eden izmed množice

»Vidim možnost, da bi Bugatti lahko ustvaril električni avtomobil. V tem segmentu je razmerje med zmogljivostjo (avtomobila) in udobjem še precej bolj pomembno, saj gre pri takšnem avtomobilu za vsakodnevno uporabno vozilo. Tako zadevo vidim sam,« je dejal Winkelmann, ob tem pa dodal, da je hitrost v tem primeru sekundarnega pomena.

Drugih podrobnosti o morebitnem vozilu – za katerega se zdi, da ga pri Bugattiju precej resno že pripravljajo – Winkelmann ni želel razkrivati, kljub temu pa je v uspeh morebitnega novinca na podlagi dosedanjih izkušenj prepričan. Večino njihovih vozil namreč kupci kupijo še preden jih sploh vidijo v živo, poleg tega pa gre za kupce, ki imajo v lasti več deset drugih avtomobilov: v povprečju ta številka bo besedah Winkelmanna znaša 42.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja