Tudi Kitajci se na evropskih tleh vzpenjajo počasneje, kot so pričakovali

MG Motor je trenutno edini kitajski proizvajalec avtomobilov s pomembnimi tržnimi deleži v Evropi, dobre volje pa so v Wolfsburgu.

Kitajski avtomobilski proizvajalci v Evropi svoje modele prodajajo počasneje in v manjših količinah, kot so pričakovali in napovedovali številni strokovnjaki. Po analizi tržno analitične organizacije Jato trenutne številke registracij sicer še ne odražajo velikega potenciala kitajskih električnih novincev, ki bi lahko precej zagrenili življenje evropskim avtomobilskim znamkam.

Z izjemo MG Motorsa, ki žanje uspeh predvsem z modelom MG4, so drugi kitajski proizvajalci v prvem polletju ustvarili le 0,66 odstotka novih registracij v Evropi (v enakem obdobju lani 0,43 odstotka). Z MG - ki je z leti razvil močan položaj, zlasti v Veliki Britaniji – kitajske znamke pridejo do 2,25 odstotka tržne pogače oziroma 147.394 novih avtomobilov.

Zelo zadovoljni pa so v nemškem Wolfsburgu, kjer domuje Volkswagen, ki je bil v prvem polletju najmočnejša znamka s 694.176 novimi registracijami in 10,5-odstotnim tržnim deležem. Sledita Toyota s 417.220 in Audi s 374.435 avtomobili. Toda prestol najbolje prodajanega modela pripada Tesli z Modelom Y s 136.564 novimi registracijami pred Dacio Sandero (123.408 enot) in Volkswagnom T-Rocom (111.692 enot). Na lestvico najbolj priljubljenih avtomobilov se ni uvrstil noben kitajski model.

Preberite še: Predstavljamo vam edini pravi način zaščite avta pred točo! Ja, pa kaj še ... (VIDEO)

BONUS VIDEO: Audijev tehnološki pionir zdaj še bolj izstopa, vendar na nepričakovan način!

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord