Tudi pri Volkswagnovih dostavnikih ni vse rožnato. Kaj pravijo številke?

Znamka Volkswagen Gospodarska vozila je lani kupcem dostavila 408.300 vozil, kar je nekoliko manj kot v letu 2023.

Številke lansko leto prodanih vozil so približno na enaki ravni kot v letu 2023, ko so zabeležili 409.400 vozil, pri čemer so znatno prodajno rast zabeležili predvsem modeli Caddy, Crafter in Multivan. Pri Volkswagnu priznavajo, da je bila za poslovanje težka predvsem druga polovica leta.

Tudi pri Volkswagnovih dostavnikih ni vse rožnato. Kaj pravijo številke?
Volkswagen

Največji prodajni delež je imel zdaj že upokojeni Transporter s 148.300 prodanimi vozili, kar je 5,5 odstotka manj kot predlani. Prodajni minus pri Volkswagnu opravičujejo z menjavo generacij, saj v kratkem prihaja novi Transporter, ki je nastal na osnovi Forda Transita Custom. Ali bo novinec dosegel predhodnika je zaenkrat vprašanje brez odgovora, saj so vse glasnejše kritike Volkswagnovega »pajdašenja« s Fordom pri tem ključnem modelu.

Za petino, natančneje za 20,7 odstotka slabše se je odrezal tudi odprti terenski dostavnik Amarok, ki je v novi generaciji tesni sorodnik Fordovega Rangerja. Kupcem so jih dobavili 52.200, od tega jih je bilo še 18.500 prejšnje generacije.

Tudi pri Volkswagnovih dostavnikih ni vse rožnato. Kaj pravijo številke?
Volkswagen

Prodajno bilanco je v dobršni meri reševal najmanjši član Volkswagnove dostavniške družine Caddy, ki je s 17,2-odstotno rastjo presegel mejo 100.000 dobavljenih vozil. Skupaj so Caddyje dobavili 107.200 kupcem, s čimer je mestni dostavnik postal drugi najmočnejši model znamke. Dobro je šel v prodajo tudi največji Crafter, ki je bil deležen tehnološke posodobitve in so ga prodali v 72.000 primerkih, oziroma 8,3 odstotka več kot v letu 2023.

Električni ID.Buzz je z 28.700 vozili obtičal na ravni iz leta 2023, a Volkswagnovi strategi (še) niso zaskrbljeni zaradi soočenja z zahtevnimi gospodarskimi razmerami, v katerih kupci – tako zasebni kot poslovni – bolj skrbno premislijo, preden naredijo naložbo. ID. Buzz je lani prve pozitivne odzive zabeležili v ZDA, letos pa se bo ikonični električni dostavnik pojavil še v Avstraliji, Novi Zelandiji, Hong Kongu, Izraelu, Indoneziji in na Japonskem.

Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu