Novost je že na voljo v modelih Duster, Sandero in pa Sandero Stepway.
Med alternativnimi gorivi se zadnje čase največjo pozornost namenja elektriki. A elektrika ni edini okolju prijazen oziroma vsaj manj škodljiv vir energije za poganjanje naših avtomobilov, že precej dlje časa je namreč na trgu tudi utekočinjen naftni plin. Velik delež vozil, ki za pogon uporabljajo tovrstno gorivo, je sicer naknadno predelanih, nekaj pa je vendarle proizvajalcev, ki tovrstno tehnologijo ponujajo že serijsko. V Sloveniji je po novem na tem seznamu tudi Dacia.
Romunska znamka, ki sicer deluje pod okriljem Renaulta, je tako v teh dneh predstavila povsem nov motor z oznako TCe 100 ECO-G. Gre za motor z enim litrom delovne prostornine, ki bo vozniku, kot poudarjajo pri Dacii, na eni strani ponujal nekoliko večje zmogljivosti (navor 170 njutonmetrov bo na voljo pri 2.000 vrtljajih v minuti), na drugi pa do 10 odstotkov nižje izpuste v skladu s primerljivim bencinskim motorjem. Hkrati naj bi bil prihranek pri porabi na račun bistveno nižjih cen goriva od osem do 30 odstotkov v primerjavi z dizelskim oziroma bencinskim motorjem.
Dacia je nov motor že ponudila v bolj ali manj celotni floti vozil, ki jih ponujajo v Sloveniji. TCe 100 ECO-G je tako že na voljo v modelih Duster, Sandero in Sandero Stepway, pozneje pa bo na voljo tudi v modelu Logan MCV. Zanj bo sicer treba odšteti vsaj 9.900 evrov, kolikor bo stal v modelu Sandero, medtem ko bo za Dusterja z enakim pogonskim sklopom treba odšteti vsaj 13.290 evrov, kar je enako kot za edini preostali motor v ponudbi, litrski bencinski trivaljnik z enako močjo, a dodanim filtrom trdih delcev.