Predstavljajte si: počnete, kar pač radi počnete in kar počnete dobro. Nenadoma do vas pristopi gospod, ki se predstavi kot uslužbenec velike korporacije.
Povpraša vas, ali bi delali zanje. Opazili so vas, ker ste dobri in takšne potrebujejo. Zgodba ni nemogoča, že dolgo pa se ni zgodila slovenskemu dirkaču – vse do pred približno mesecem dni, ko so Luko Marka Grošlja po zmagi na zadnji dirki nemškega drift prvenstva možje iz AMG povprašali, ali bi bil pripravljen na finalu DTM v Hockenheimu z drift taksijem voziti njihove goste.
Vse, kar mora storiti, je, da se prikaže v petek pred dogodkom, oblečen, kot se za predstavnika AMG Mercedesa spodobi, in da ves konec tedna z njihovimi avtomobili počne tisto, kar počne najraje: drifta. Pravzaprav so imeli le eno zahtevo: da nobenega izmed njihovih cenjenih gostov ne zapelje v ograjo. Povsem običajna služba, pač . .
Epilog zgodbe: Luka je ograjo ponavadi zgrešil za več kot 10 centimetrov, AMG-jevi možje so bili zadovoljni, njegovi sopotniki še bolj. Dvomimo, da se bo zgodba končala s tem.
Dušan Lukič
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del