Ukinili ga bodo, čeprav se je dobro prodajal, o nasledniku še nič znanega

14. 8. 2025 | Matjaž Gregorič

Pri  Stellantisu potrjujejo, da Jeep Renegade pripravljen na upokojitev, proizvodnja se bo zaključila že pred koncem leta.

Po več kot desetletju se Jeep Renegade pripravlja na izstop z evropskega avtomobilskega parketa. Proizvodnja se bo končala do konca leta 2025 in kot kaže ne bo neposrednega naslednika. Odločitev je del strategije, da se bo Jeepova evropska ponudba osredotočila na ključne modele, kot sta Avenger in Compass, ki se jima bosta kmalu pridružila še električna Recon in Wagoneer S.

Ukinili ga bodo, čeprav se je dobro prodajal, o nasledniku še nič znanega
Jeep

Renegade, ki je bil predstavljen leta 2014 in ga izdelujejo Fiatovi  tovarni Melfi, se je izkazal za enega najbolj priljubljenih športnih terencev med saj je presegel dva milijona prodanih enot po vsem svetu, vključno z več kot 500.000 v Evropi. Osnovo si deli s FiatomS 500X, ki je bil prav tako pred kratkim ukinjen.

Ukinili ga bodo, čeprav se je dobro prodajal, o nasledniku še nič znanega
Jeep

Renegadova upokojitev je bila prvotno načrtovana za lansko leto, vendar jeuspešna  prodaja privedla do njegovega nadaljnjega obstoja z rahlo prenovo za modelno leto 2024, s katero so posodobili multimedijski sistem in uvedli nove varnostne funkcije.

Okusno sadje, ki lahko pomaga pri topljenju odvečnih kilogramov
Ukinili ga bodo, čeprav se je dobro prodajal, o nasledniku še nič znanega
Jeep

Odhod tega modela bo v ponudbi Jeepa pustil vrzel med majhnim Avengerjem (4,08 metra) in novim Compassom (4,55 metra). Še vedno se govori o morebitnem prihodnjem nasledniku, ki bo temeljil na platformi Fiata Grande Pande, dolgem približno 4,30 metra, in bi lahko prišel najkasneje v letih 2026–2027.

Ukinili ga bodo, čeprav se je dobro prodajal, o nasledniku še nič znanega
Jeep

Z Renegadom se bo proizvodno središče Melfi poslovilo od modela z veliko serijo in se osredotočilo na vozila, ki temeljijo na večji platformi, vključno z Jeepom Compass naslednje generacije in DS 8, pri čemer je slednji izključno električni in namenjen precej majhnemu tržnemu segmentu, vsaj v Italiji.