Arcadia je tretji od štirih ultraekskluzivnih Rolls-Roycev, narejenih po željah petičnih naročnikov. Tokrat z njim potujemo na vzhod.
Pri Rolls-Royceu so po Amethystu in La Rose Noire javnosti pokazali še tretjega od štirih ultraekskluzivnih Droptailov, ki so jih po željah naročnikov izdelali karoseristi. Imenuje se Arcadia Droptail in ima doslej najbolj minimalistično tematiko. Navdih so iskali v arhitekturi in oblikovanju iz Indonezije, Singapurja in Vietnama, ki so najljubše regije naročnika.
Bela barva karoserije vsebuje delce aluminija in stekla, ki "te očarajo, ko se ji približaš", kot pravijo pri Rollsu. Priznam, da sem tudi sam očaran nad podobami pod cvetočo japonsko češnjo. V objavi za medije so avtomobil označili kot "zatočišče miru", simbol tihega egoizma, ki slavi naravne materiale, obenem pa močno izraža okus naročnika.
V notranjosti so lesne obloge ustvarili po naročnikovih najljubših klasičnih avtomobilih in nepremičninah. Santos Straight Grain palisander so izbrali zaradi "bogate teksture", samo delo z 233 kosi lesa in lakiranje pa je zahtevalo 8000 ur dela, saj je les izrazito zrnast in zelo lomljiv. Seveda so morali izbrati tudi zelo poseben lak za tropsko podbneje in pri tem razmišljali o premazih, ki jih uporabljajo na največjih jahtah, a se pri tem zanimivo ustavili zaradi prevelikih potreb po vzdrževanju.
Na armaturni plošči je seveda tudi ura, ki so jo oblikovali pri Rolls-Royceu sami in je nič manj kot najkompleksnejša ura v njihovih avtomobilih doslej. Zahtevala je dve leti raziskav in pet mesecev sestavljanja.
Preberite tudi: Rolls-Royce La Rose Noire - to je največ, kar lahko dobite pri Rolls-Royceu
Da ne pozabimo! Kaj poganja to kopensko jahto, ki v dolžino meri kar 5,3 metra? Dvojno prisilno polnjeni V12 s 6,75 litra delovne prostornine, 442 kilovati moči in 840 Nm največjega navora. Ob lanskoletni predstavitvi La Rose Noire je vodja oblikovanja povedal, da je Droptail poklon ideji roadsterja in da so zanj raje kot električni pogon uporabili dvanajstvaljnik, ki ga bodo v prihodnjih letih slavili, preden se dokončno poslovi.
Koliko je naročnik odštel za ta prikrojeni Rolls-Royce, za katerega so izdelali celo lastno konstrukcijo? Govori se o 20 milijonih britanskih funtov, kar je 23,35 milijona evrov.
Preberite še: