V tovarni v Saarlouisu so ustvaili proizvodnjo Focusa ST, novembra še dokončno slovo svoje čase uspešnega modela.
Za marsikoga je bil žalosten dan, ko so na zadnji septembrski petek v Fordovi tovarni v Saarlouisu ustavili proizvodnjo Focusa ST in s tem še dodatno osiromašili razred športnih kombilimuzin. Ta segment so že prej zapustili Honda Civic Type R, Hyundai i20 N in i30 N, medtem ko v njem še vztrajajo Volkswagen Golf GTI ali R, Cupra Leon ter Audi S3 in RS3 Sportback, BMW M135i, Mercedes AMG A35 in A45 ali Toyota GR Yaris.
Ker pa se vse bolj približuje okoljski standard standard Euro7 in leto 2035 označuje (morebitni) konec novih avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem, so vroče kombilimuzine s klasičnimi motorji izumirajoča vrsta.
Ukinitvi proizvodnje Fieste leta 2023 in Mondea leto prej sta negativno vplivali na Fordovo prisotnost v Evropi. Njegov tržni delež se je zmanjšal na trenutnih 3,3 %, kar je manj kot pri Hyundaiju in Kii, ki imata vsak po 4 %. Po podatkih Evropskega združenja proizvajalcev avtomobilov (ACEA) je Ford v prvih osmih mesecih leta 2025 prodal 260.342 vozil, kar je približno tretjina Volkswagnove prodaje (vodilnega proizvajalca) in polovica Škodine.
Tovarna v Saarlouisu bo ostala odprta do konca leta 2032 in v njej bi lahko izdelovali nov model, čeprav pri Fordu še ni uradne potrdtvre. V načrtih je nov majhen križanec, tako električni kot elektrificiran, skupaj s športnim terencem, ki bo nadomestil Focusa.